2022
Δεκέμβριος 2022 | Νέα συνεργασία με το brand ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας με το brand ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ μετά τη σύμπραξη με την εταιρεία Dardanel Greece M.A.E., κορυφαία εταιρεία στον κλάδο των κατεψυγμένων αλιευμάτων για το μεταφορικό έργο ψυχόμενου φορτίου πανελλαδικά.
Με πάνω από 65 χρόνια εντατικής δουλειάς και απόλυτης εξειδίκευσης με έμφαση στην καινοτομία, στην υψηλή ποιότητα και στην επώνυμη ζήτηση, η μάρκα ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ έχει κατακτήσει την ηγετική θέση στην Ελλάδα στον κλάδο των φρεσκοκατεψυγμένων αλιευμάτων. Η εταιρεία Καλλιμάνης έχει έδρα το Αίγιο, με 2 υπερσύγχρονες βιομηχανικές μονάδες παραγωγής και διαθέτει μια μεγάλη γκάμα διαφοροποιημένων προϊόντων που περιλαμβάνει φυσικά και παναρισμένα αλιεύματα, καθώς και ημιέτοιμα/ έτοιμα γεύματα με βάση τα ψάρια και θαλασσινά για τις εγχώριες αγορές του οργανωμένου λιανεμπορίου και της μαζικής εστίασης, ενώ πραγματοποιεί εξαγωγές εντός και εκτός Ευρώπης.
Η ευρεία γκάμα επώνυμων, καινοτόμων προϊόντων της μάρκας ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ ανανεώνεται συνεχώς, και περιλαμβάνει είδη που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες, τόσο του καταναλωτή, όσο και του επαγγελματία. Βασικές της αξίες η επιχειρηματική ηθική, η ποιότητα, η ηγεσία, η οικογένεια και η δημιουργικότητα.
Η SARMED με μεγάλη χαρά αναλαμβάνει να συμβάλει στην εκπλήρωση των στόχων του brand ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ παρέχοντας τις πάντα υψηλού κύρους και ποιότητας υπηρεσίες της.
Νοέμβριος 2022 | 2η Εθελοντική Αιμοδοσία 2022
Τα παιδιά των ανθρώπων μας, μας γέμισαν με μεγάλη χαρά καθώς ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και συμμετείχαν στο διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα «Εθελοντική Αιμοδοσία – Προσφορά Ζωής» αποτυπώνοντας με τα πιο όμορφα χρώματα όλα όσα πρεσβεύει η εθελοντική αιμοδοσία! Οι δημιουργίες οι οποίες ξεχώρισαν αποτελούν πλέον εικαστικά-banners και παρουσιάζονται στην 2η Εθελοντική Αιμοδοσία για το 2022, σήμερα Πέμπτη 24/11/2022, και θα συνοδεύουν πλέον όλες τις αντίστοιχες δράσεις! Ευχαριστούμε για ακόμα μια φορά τα μέλη της ομάδας μας που συμμετέχουν και στηρίζουν με την πολύτιμη προσφορά τους την Εθελοντική Αιμοδοσία!
Νοέμβριος 2022 | Νέα συνεργασία με τη RELKON HELLAS
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
H SARMED ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με την εταιρεία RELKON HELLAS (www.relkon.gr)για την αποθήκευση των προϊόντων της στις εγκαταστάσεις της Μάνδρας Αττικής.
Η RELKON HELLAS είναι από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες σοκολατοποιίας και διαχείρισης ζαχαρωδών προϊόντων. Έχοντας ως βασικό προσανατολισμό την καινοτομία, τον εκσυγχρονισμό και τη διαφορετικότητα επενδύει συνεχώς έχοντας ως κύριο μέλημα τον σεβασμό στις απαιτήσεις των καταναλωτών για προϊόντα αξιόπιστα και υψηλού επιπέδου. Κατέχει ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για 24 συνεχόμενα χρόνια. Διαθέτει τη μεγαλύτερη ποικιλία ζαχαρωδών προϊόντων και προμηθεύει πάνω από 2.500 πελάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό.
H SARMED καλωσορίζει με χαρά τη νέα αυτή συνεργασία!
Οκτώβριος 2022 | Οικονομικά αποστελέσματα 2021
Σεπτέμβριος 2022 | Νέα συνεργασία με τις εταιρείες FLAVOUR FACTORY , MOPATEX και GOLDLINE INTERNATIONAL
ΝΕΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
Η SARMED ανακοινώνει με υπερηφάνεια τρεις νέες συνεργασίες με κορυφαίους συνεργάτες στον κλάδο τους για την περιοχή της Θεσσαλονίκης.
Πιο συγκεκριμένα:
Με την εταιρεία FLAVOUR FACTORY για την αποθήκευση όλης της σειράς των προϊόντων της Flavour Factory στις εγκαταστάσεις της στη Σίνδο Θεσσαλονίκης.
Η FLAVOUR FACTORY είναι μια ελληνική οικογενειακή επιχείρηση που ιδρύθηκε το 1996 και διανέμει στην Ελλάδα γνωστά brands τροφίμων από όλο τον κόσμο. Μετά από 26 χρόνια συνεχούς και συνεπούς παρουσίας στον κλάδο, η εταιρεία έχει λανσάρει πολλές μάρκες, έχει χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης στο οργανωμένο λιανεμπόριο και την εστίαση και αναπτύσσεται διαρκώς.
Με την εταιρεία MOPATEX HELLAS, για την αποθήκευση και διανομή ειδών καθαριότητας, καθαρισμού και συναφών ειδών και εξαρτημάτων στις εγκαταστάσεις της στη Σίνδο Θεσσαλονίκης.
Η MOPATEX Hellas ανήκει στον όμιλο της Ισπανικής βιομηχανίας καθαριότητας MOPATEX SA. Σκοπός της εταιρείας είναι η απόλυτη ικανοποίηση των ποιοτικών απαιτήσεων των πελατών της. Για την επίτευξη των στόχων της επιλέγει με συγκεκριμένα κριτήρια τους συνεργάτες της, ελέγχει τη διενέργεια της εμπορίας, αναλύει τους κινδύνους και την αλληλεπίδραση των εξωτερικών παραγόντων της, εκπαιδεύει συνεχώς το προσωπικό της και φροντίζει για τις απαραίτητες πιστοποιήσεις της.
Με την εταιρεία GOLDLINE INTERNATIONAL για την αποθήκευση των εμπορευμάτων της που αποτελούνται από προϊόντα ταχείας διακίνησης πολυεθνικών εταιρειών όπως Procter & Gamble, Colgate – Palmolive, Henkel κ.α. στις εγκαταστάσεις της στη Σίνδο Θεσσαλονίκης.
Η GOLDLINE INTERNATIONAL αποτελεί εδώ και 25 χρόνια μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιχειρήσεις στον κλάδο της με εισαγωγές και εξαγωγές επώνυμων προϊόντων. Έχοντας πάντα ως γνώμονα την ποιότητα και την πώληση διεθνώς αναγνωρισμένων brands, δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στις διαπροσωπικές σχέσεις και στην ικανοποίηση των αναγκών του κάθε πελάτη της. Στόχος της είναι η διαρκής αναβάθμιση των υπηρεσιών της, ο εμπλουτισμός της γκάμας των προϊόντων της και το άνοιγμα νέων αγορών.
Οι τρεις νέες συνεργασίες επιβεβαιώνουν την υπεροχή της SARMED στην παροχή υπηρεσιών 3PL πανελλαδικά.
Σεπτέμβριος 2022 | Χρυσή Διάκριση της SARMED σε θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης
Χρυσή Διάκριση της SARMED σε θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης
H SARMED συμμετέχοντας για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά στην αξιολόγηση της επίδοσής της στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από την EcoVadis έλαβε την διάκριση «Gold Recognition Level».
Η EcoVadis είναι μια διεθνής πλατφόρμα που επιτρέπει στις εταιρείες να παρακολουθούν την απόδοση βιωσιμότητας των προμηθευτών τους. Η μεθοδολογία της καλύπτει σε ετήσια βάση πάνω από 100.000 επιχειρήσεις από 200 τομείς και 175 χώρες. Η μεθοδολογία αξιολόγησης περιλαμβάνει 21 κριτήρια, τα οποία ομαδοποιούνται σε τέσσερεις θεματικές ενότητες: Περιβάλλον, Εργασιακές Πρακτικές & Ανθρώπινα Δικαιώματα, Επιχειρηματική Ηθική και Βιώσιμες Προμήθειες. Τα κριτήρια βασίζονται σε διεθνή πρότυπα, όπως οι Αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου (Global Compact), οι συνθήκες της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας (ILO), τα πρότυπα του Global Reporting Initiative (GRI) και το πρότυπο ISO 26000.
Σε σχέση με το 2021 υπήρξε βελτίωση της επίδοσης της εταιρείας, με την βαθμολογία του 2022 να κατατάσσει τη SARMED στο κορυφαίο 8% των αξιολογούμενων επιχειρήσεων και με επιδόσεις άνω του μέσου όρου και στις 4 κατηγορίες αξιολόγησης.
Το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί αναγνώριση και επανεπιβεβαίωση της δέσμευσης της Διοίκησης και των εργαζομένων της SARMED LOGISTICS στην ηθική και κοινωνικά αειφόρο παροχή υπηρεσιών η οποία αποτυπώνεται μέσα από 4 βασικούς πυλώνες:
- Συνθήκες και Πρότυπα Εργασίας
- Υγιεινή και Ασφάλεια
- Επιχειρηματική Πρακτική και Ακεραιότητα
- Περιβάλλον
Οι πυλώνες αυτοί αντικατοπτρίζονται όχι μόνο στην εν λόγω διάκριση, αλλά και στον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας μέσω της ενσωμάτωσής τους στο Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης.
Σεπτέμβριος 2022 | Δυναμική επάκταση συνεργασίας με την Coca-Cola Τρία Έψιλον
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τη δυναμική επέκταση της συνεργασίας μας με την Coca-Cola Τρία Έψιλον για την παροχή υπηρεσιών logistics, στο νέο μας hub στη βιομηχανική περιοχή του Βόλου.
Εστιασμένη στην ανάπτυξη, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, είναι μια εταιρεία καταναλωτικών αγαθών, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC και στρατηγικός συνεργάτης της The Coca-Cola Company. Mε 53 χρόνια παρουσίας στην αγορά και εγκαταστάσεις παραγωγής στο Σχηματάρι, το Ηράκλειο Κρήτης, το Αίγιο και την Αταλάντη παράγει και διανέμει ένα από τα πιο ισχυρά και ευέλικτα χαρτοφυλάκια του κλάδου με ποιοτικά προϊόντα που ικανοποιούν τις επιθυμίες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση.
Η επέκταση της συνεργασίας της SARMED με την Coca-Cola Τρία Έψιλον αποδεικνύει ότι η SARMED διαθέτει την κατάλληλη υποδομή ώστε να μπορεί να υποστηρίξει με αμεσότητα, ευελιξία και συνέπεια τις ανάγκες των πελατών της. Το έργο παρουσιάζει ιδιαίτερες προκλήσεις όπως ο μεγάλος όγκος παραγγελιών, η έντονη εποχικότητα και διακύμανση των ροών και απαιτεί επιχειρησιακή ετοιμότητα, ευελιξία και συνέπεια.
Η εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν σημαντικές εταιρείες στις υπηρεσίες της SARMED αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για αυτήν και την κατατάσσει στην κορυφή των εταιρειών στον κλάδο της.
Ιούλιος 2022 | Νέα στρατηγική συνεργασία με τη Numil Hellas
ΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
H SARMED ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τη θέση της στην εγχώρια αγορά, καλωσορίζει τη Danone Nutricia (εμπορική ονομασία Numil Hellas) στη μεγάλη οικογένεια των πολύτιμων συνεργατών της. Η SARMED θα παρέχει υπηρεσίες αποθήκευσης των γαλακτοκομικών και φυτικών προϊόντων της Danone Nutricia στις νέες της εγκαταστάσεις που βρίσκονται στον Ασπρόπυργο Αττικής, και πανελλαδικής διανομής του ανωτέρω προϊοντικού χαρτοφυλακίου της.
Η Danone Nutricia έχει σχεδόν 100 χρόνια παρουσία στην Ελλάδα, με τη Nutricia να παρουσιάζει το πρώτο βρεφικό γάλα σε σκόνη το 1926, το Activia να λανσάρει το πρώτο «λειτουργικό» γιαούρτι το 1993 και την Alpro να συστήνει τα φυτικά ροφήματα στην Ελλάδα το 2007. Ακολουθώντας πιστά την αποστολή της εταιρίας να προσφέρει υγεία μέσω των προϊόντων της, η Danone, πλησιάζει όσο ποτέ τον καταναλωτή και τις ανάγκες του θέτοντας ως στόχο την κάλυψη των αναγκών του και τη δημιουργία νέων, πιο βιώσιμων διατροφικών συνηθειών.
Η συνεχής εμπιστοσύνη ηγέτιδων εταιρειών στη SARMED αναδεικνύει την υπεροχή της στον κλάδο των 3PL εταιρειών στην Ελλάδα. Η SARMED και η Danone Nutricia, έχοντας ως μοχλό ανάπτυξης την καινοτομία και την ευελιξία, ξεκινούν την κοινή τους πορεία στην αγορά.
Ιούλιος 2022 | Επέκταση συνεργασίας με την εταιρεία ΘΕΟΝΗ
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
Σε συνέχεια της μέχρι τώρα επιτυχημένης συνεργασίας τους, οι δύο εταιρείες ΘΕΟΝΗ και SARMED προχώρησαν στην επέκτασή της για ένα (1) τουλάχιστον έτος ακόμα. Η SARMED παρέχει υπηρεσίες αποθήκευσης των προϊόντων της ΘΕΟΝΗ στη Μάνδρα Αττικής και στη Σίνδο Θεσσαλονίκης και μεταφοράς τους πανελλαδικά.
Η ΘΕΟΝΗ, μια δυναμικά ανερχόμενη εταιρεία εισήλθε το 2013 στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού με το φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ, το οποίο εμφιαλώνεται σε μια υπερσύγχρονη μονάδα στο Μουζάκι του νομού Καρδίτσας. Πιστή στο όραμά της, αποτελεί σημείο αναφοράς για την αξιοπιστία της και τα καινοτόμα προϊόντα που προσφέρει στον καταναλωτή, σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο, αλλά και στο δίκτυο συνεργατών που την εμπιστεύεται.
Η SARMED και η ΘΕΟΝΗ, έχοντας ως μοχλό ανάπτυξης την καινοτομία και την αξιοπιστία, επεκτείνουν την κοινή τους πορεία στην αγορά.
Ιούλιος 2022 | Άρθρο του Κου Καραγιάννη Δημήτριου στο περιοδικό Supply Chain & Logistics
Το άρθρο του κ. Δημήτρη Καραγιάννη, Chief Operating Officer της SARMED,”Προσαρμογή του μοντέλου λειτουργίας των επιχειρήσεων για επίτευξη στρατηγικής ανθεκτικότητας στο νέο ασταθές περιβάλλον”, παρουσιάζεται στο τεύχος #126 του περιοδικού Supply Chain & Logistics (σελ. 52)
Ιούλιος 2022 | Νέα στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία KFC
ΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία FOOD PLUS ΑΕ, κορυφαίο συνεργάτη για το έργο της αποθήκευσης κατεψυγμένων προϊόντων των KFC στις νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις ψυκτικών θαλάμων της SARMED στον Ασπρόπυργο Αττικής.
Η FOOD PLUS ΑΕ αποτελεί μια διαρκώς αναπτυσσόμενη εταιρεία που ιδρύθηκε το 1989 ως franchisee της YUM! Brands Inc., με αντικείμενο την ανάπτυξη στην ελληνική αγορά του brand KFC.
Η νέα αυτή συνεργασία αναδεικνύει την υπεροχή της SARMED στην Ελληνική αγορά στην παροχή υπηρεσιών 3PL σε συνθήκες κατάψυξης.
Ιούλιος 2022 | Νέα στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία SKROUTZ
ΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED υπερήφανα ανακοινώνει τη νέα συνεργασία της στον τομέα των υπηρεσιών e-commerce logistics με τον όμιλο Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, αναλαμβάνοντας την κεντρικοποιημένη διαχείριση του νέου μοντέλου λειτουργίας “Fulfillment by Skroutz”.
Το νέο αυτό μοντέλο προσφέρει τη δυνατότητα αποθήκευσης των εμπορευμάτων των καταστημάτων που συνεργάζονται με το Skroutz Marketplace στους χώρους αποθήκευσης της SARMED. Πιο συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες που παρέχει το Skroutz με την υποστήριξη της SARMED είναι η αποθήκευση των προϊόντων των εμπόρων, η διαχείριση του αποθέματος, η προετοιμασία των παραγγελιών, η συσκευασία των προϊόντων, σύμφωνα με τις υποδείξεις των πελατών των εμπόρων, η διαχείριση των επιστροφών και το αναλυτικό reporting προς τους εμπόρους.
Η πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία ξεκίνησε πιλοτικά ήδη από τον Απρίλιο 2022 εξυπηρετώντας 20 συνεργαζόμενους εμπόρους, με στόχο τους επόμενους μήνες να εξυπηρετούνται πάνω από 200.
Μέσα από αυτή τη συνεργασία, το Skroutz θέτει τις βάσεις ώστε οι έμποροι να μπορούν να αυξήσουν τα αποθέματά τους χωρίς περιορισμούς, να απαλλαγούν από τις πολύπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες διαχείρισής τους και απερίσπαστα να εστιάσουν στην αύξηση των πωλήσεων και στη βέλτιστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του τελικού τους πελάτη.
Δηλώσεις του Γιάννη Σαραντίτη, Chairman & CEO της SARMED
Αποτελεί μεγάλη χαρά και τιμή να καλωσορίσουμε τη νέα αυτή συνεργασία στον κλάδο του e-commerce με το #1 marketplace στην Ελλάδα.
Η συνεργασία μας αποτελεί ένα μεγάλο στόχο για το Skroutz και τη SARMED, αλλά και για την ίδια την αγορά του e-commerce, καθώς θα ανοίξει νέους δρόμους και δυνατότητες για το σύνολο των stakeholders που δραστηριοποιούνται σε αυτή την αγορά.
Η SARMED αξιοποιεί την τεχνογνωσία που έχει ήδη αναπτύξει στην αγορά του e-commerce και επενδύει περαιτέρω σε νέες τεχνολογικές υποδομές προκειμένου να διασυνδέσει τα συστήματα διαχείρισης και επικοινωνίας της με το ψηφιακό οικοσύστημα του Skroutz.
Θέλω να εκφράσω τη χαρά μας και τις ευχαριστίες μας στη Διοίκηση του Skroutz για την εμπιστοσύνη και άψογη συνεργασία μας στο νέο αυτό εγχείρημα.
Δηλώσεις του Γιώργου Χατζηγεωργίου, CEO & Συνιδρυτή του Skroutz
Το μοντέλο Fulfilled by Skroutz εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο το διττό όραμα του Skroutz. Αφενός, την ανάπτυξη των επιχειρήσεων των εμπόρων και αφετέρου την εξαιρετική αγοραστική εμπειρία που χαίρουν οι καταναλωτές από τα πρώτα κιόλας στάδια της αναζήτησής τους στο Skroutz μέχρι και το τελικό στάδιο της παραλαβής των παραγγελιών τους.
Στόχος του Skroutz είναι να χτίσει το πιο σύγχρονο e-commerce οικοσύστημα στην Ελλάδα και τα logistics αποτελούν μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας αυτού του εγχειρήματος. Χτίζουμε λοιπόν το νέο μοντέλο λειτουργίας “Fulfillment by Skroutz” σε συνεργασία με τη SARMED, που έχει μπει δυναμικά στο χώρο του e-commerce logistics.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Η εμπιστοσύνη των πρωτοπόρων και μεγαλύτερων εταιρειών στο χώρο του e-commerce, αυξάνουν το αποτύπωμα και ισχυροποιούν τη διείσδυση της SARMED σε αυτόν τον ιδιαίτερα απαιτητικό κλάδο.
Ιούνιος 2022 | Επιτυχής Επιθεώρηση και Επέκταση του Oλοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED
Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία η διαδικασία της ετήσιας επιτήρησης των Συστημάτων Περιβαλλοντικής Διαχείρισης και Διαχείρισης Ενέργειας της SARMED σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ISO 14001:2015 και ISO 50001:2018, αντίστοιχα. Στα πλαίσια της επιθεώρησης πραγματοποιήθηκε επιτυχώς και η διαδικασία της επέκτασης των συγκεκριμένων πιστοποιήσεων και στις εγκαταστάσεις της SARMED στη Θεσσαλονίκη (ΒΙ.ΠΕ. Σίνδου). Οι επιθεωρήσεις διενεργήθηκαν από τον διαπιστευμένο φορέα TÜV Austria Hellas.
Οι πιστοποιήσεις για το Περιβάλλον και την Ενέργεια αποτελούν αποτέλεσμα της στρατηγικής επιλογής της SARMED για ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξης, το οποίο περνά μέσα από τη δέσμευση για προστασία του περιβάλλοντος, εξοικονόμηση ενεργειακών και φυσικών πόρων και μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος.
Η εφαρμογή των συστημάτων ISO 14001:2015 και ISO 50001:2018, με τη βελτίωση της ενεργειακής και περιβαλλοντικής επίδοσης που αυτά επιφέρουν, τοποθετεί τη SARMED σε προνομιακή θέση για την κάλυψη των απαιτήσεων του νέου κλιματικού νόμου που εισάγει σειρά απαιτήσεων για πολλές επιχειρήσεις συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρήσεων του κλάδου των Logistics.
Ιούνιος 2022 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία Vassiliou Trofinko
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
H SARMED, αξιοποιώντας τη μακροχρόνια και επιτυχημένη πορεία της στον κλάδο των logistics και εστιάζοντας στην καινοτομία και στις τάσεις του μέλλοντος, προχωρά διαρκώς σε νέες συνεργασίες για να καλύψει τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της.
Η SARMED, πιστή στο όραμα και στις αξίες της, ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΡΟΦΙΝΚΟ ΑΕΒΕ για το έργο της αποθήκευσης κατεψυγμένων προϊόντων στις νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις ψυκτικών θαλάμων της SARMED στον Ασπρόπυργο Αττικής.
Η εταιρεία ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΡΟΦΙΝΚΟ ΑΕΒΕ, μια οικογενειακή επιχείρηση του κλάδου των ειδών διατροφής, αναπτύσσεται διαρκώς και προσφέρει προϊόντα πάντα με γνώμονα την ποιότητα και την πιστή τήρηση προδιαγραφών. Η εμπιστοσύνη της ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΡΟΦΙΝΚΟ ΑΕΒΕ αποδεικνύει την υπεροχή της SARMED στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων σε συνθήκες κατάψυξης.
Καλωσορίζουμε στη μεγάλη οικογένεια της SARMED το νέο της συνεργάτη!
Μάιος 2022 | H SARMED απέσπασε το SILVER AWARD στα φετινά “HEALTH & SAFETY AWARDS 2022”
Με υπερηφάνεια σας ανακοινώνουμε ότι η SARMED απέσπασε το SILVER AWARD στα φετινά “HEALTH & SAFETY AWARDS 2022” για τη δράση “Εκπαίδευση Ασφαλούς Χρήσης Περονοφόρων – Παλετοφόρων οχημάτων” που υλοποίησε σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ.
Δίνουμε έμφαση στην υγεία των εργαζομένων, σωματική και ψυχική και κυρίως στην ασφάλεια στον εργασιακό χώρο. Δεσμευόμαστε να φροντίζουμε με κάθε τρόπο το ανθρώπινο δυναμικό μας, στο οποίο στηριζόμαστε και το οποίο μας στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια.
Το βραβείο παρέλαβε η κυρία Βασιλική Ζουλομητάκη HR Manager της SARMED.
Μάιος 2022 | 1η Εθελοντική Αιμοδοσία 2022
Παραμένοντας πιστοί στις αξίες μας και στην ευθύνη μας στην κοινωνία και όσους έχουν ανάγκη, διοργανώσαμε ακόμα μία δράση αιμοδοσίας στις εγκαταστάσεις μας στη Μάνδρα.
Σας ευχαριστούμε όλους που αγκαλιάσατε την προσπάθεια αυτή και προσφέρατε το πολύτιμο αυτό δώρο ζωής!
Μάιος 2022 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία EUROLAMP ΑΕΒΕ
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
H SARMED υπερήφανα ανακοινώνει τη νέα της συνεργασία με την εταιρεία EUROLAMP ΑΕΒΕ για το έργο της αποθήκευσης των προϊόντων της στη Βόρεια Ελλάδα.
Η Εταιρεία EUROLAMP ιδρύθηκε το 2000 στη Θεσσαλονίκη από εταίρους με πολυετή δραστηριότητα στον τομέα του εφαρμοσμένου φωτισμού και του ευρύτερου κλάδου της ηλεκτρολογίας. Σήμερα είναι πλέον leader στο χώρο της τεχνολογίας φωτισμού, του ηλεκτρολογικού υλικού, αλλά και των Χριστουγεννιάτικων ειδών στολισμού και δραστηριοποιείται σε όλη την Ελληνική επικράτεια, καθώς επίσης και σε πολλές χώρες των Βαλκανίων και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Είναι προσηλωμένη στους στόχους της και βρίσκεται πάντα σε «τροχιά ανάπτυξης».
Μία ακόμη πολύ σημαντική προσθήκη στο ευρύ πελατολόγιο της SARMED.
Μάιος 2022 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία LG Electronics Hellas
ΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
H SARMED, πιστή στο όραμά της να είναι η πρώτη επιλογή σε υπηρεσίες διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς, με μεγάλη υπερηφάνεια ανακοινώνει τη νέα στρατηγική συνεργασία της με την εταιρεία LG Electronics Hellas για το έργο αποθήκευσης των προϊόντων της στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της SARMED στον Ασπρόπυργο Αττικής, καθώς και για την πανελλαδική διανομή τους.
Η LG Electronics ιδρύθηκε το 1958 στην Κορέα και από τότε άνοιξε το δρόμο στην προηγμένη ψηφιακή εποχή με την τεχνολογική εξειδίκευση που απέκτησε από την κατασκευή οικιακών συσκευών, όπως ραδιόφωνα και τηλεοράσεις. Η εταιρεία διαθέτει μεγάλη γκάμα προϊόντων προηγμένης τεχνολογίας, όπως οθόνες τηλεοράσεων, οικιακές συσκευές, λύσεις κλιματισμού θέρμανσης – ψύξης, προϊόντα digital signage, καθώς και τα κορυφαία brands LG SIGNATURE και LG ThinQ που είναι γνωστά παγκοσμίως, συνεχίζοντας να ενισχύει την πρωτιά της ως παγκόσμια εταιρεία.
Με πυρήνα της την καινοτομία, την πρωτοπορία και την συνεχή ανάπτυξη, η LG παραμένει στην πρώτη γραμμή των τεχνολογικών εξελίξεων. Η φιλοσοφία της LG Electronics βασίζεται στην επιθυμία της να δημιουργήσει μια καλύτερη ζωή για όλους, αναδεικνύοντας το κεντρικό της σύνθημα “Life’s Good”.
Είναι μεγάλη τιμή για τη SARMED να αποτελεί στρατηγικό εταίρο πρωτοπόρων και εμβληματικών εταιρειών, όπως η LG Electronics, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη τους με την αξιοπιστία, την ευελιξία και την αποτελεσματικότητα που επιδεικνύει, αλλά κυρίως με τις υψηλής προστιθέμενης αξίας υπηρεσίες που παρέχει.
Απρίλιος 2022 | Παγκόσμια Ημέρα για την Ασφάλεια και την Υγεία στην Εργασία
Παγκόσμια Ημέρα για την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία
Η Διεθνής Οργάνωση Εργασίας (ILO) έχει καθιερώσει την 28η Απριλίου ως «Παγκόσμια Ημέρα για την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία», με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού και την ανάδειξη της σημασίας των θεμάτων της πρόληψης εργατικών ατυχημάτων και επαγγελματικών ασθενειών. Ο τίτλος του φετινού εορτασμού είναι «Ενεργούμε μαζί για να οικοδομήσουμε μια θετική κουλτούρα ασφάλειας και υγείας». Μια ισχυρή κουλτούρα Ασφάλειας και Υγείας είναι εκείνη στην οποία, το δικαίωμα σε ένα ασφαλές και υγιές εργασιακό περιβάλλον εκτιμάται και προωθείται τόσο από τη διοίκηση, όσο και από τους εργαζόμενους.
Στη SARMED, η προστασία της Υγείας και Ασφάλειας των εργαζομένων μας και η συνεχής βελτίωση των συνθηκών εργασίας αποτελεί αδιαπραγμάτευτη αρχή και στρατηγική επιλογή. Για το λόγο αυτό, υλοποιούμε σειρά ενεργειών και δράσεων, όπως ενδεικτικά:
- Εφαρμογή Συστήματος Διαχείρισης της Υγείας και της Ασφάλειας στην Εργασία ISO 45001, πιστοποιημένου από διαπιστευμένο φορέα πιστοποίησης
- Εκπαίδευση όλου του προσωπικού σε ετήσια βάση στην Υγεία και Ασφάλεια στην εργασία
- Πρόγραμμα Επίτευξης Ασφάλειας Βασισμένο στη Συμπεριφορά με στόχο την ενίσχυση της κουλτούρας Υγείας και Ασφάλειας
- Δράσεις ευαισθητοποίησης προσωπικού σε θέματα Υγείας και Ασφάλειας
- Ενθάρρυνση της ενεργής εμπλοκής του προσωπικού στη λήψη αποφάσεων για βελτίωση των συνθηκών εργασίας
Καθώς αντιμετωπίζουμε διαρκώς κινδύνους υγείας και ασφάλειας στην εργασία είναι κρίσιμη η διασφάλιση ισχυρής κουλτούρας Υγείας και Ασφάλειας σε όλα τα επίπεδα.
Τίποτα δεν αξίζει περισσότερο από την ανθρώπινη ζωή!
Απρίλιος 2022 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΑΠΠΑΤΟΣ ΑΒΕΕ
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
H SARMED, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας με την εταιρεία ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΑΠΠΑΤΟΣ ΑΒΕΕ για το έργο πανελλαδικής διανομής.
Η Εταιρεία ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΑΠΠΑΤΟΣ ΑΒΕΕ, γνωστή σήμερα υπό τον διακριτικό τίτλο Roller Kappatos, ιδρύθηκε το 1971 από τον κ. Θεόφιλο Ν. Καππάτο. Τα τελευταία χρόνια, η Εταιρεία αύξησε σημαντικά τις εξαγωγές της σε χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία και η Ιταλία, ενώ έκανε αισθητή την παρουσία της σε ακόμα περισσότερες χώρες παγκοσμίως. Εντός Ελλάδας, η Εταιρεία συνεργάζεται με μεγάλες αλυσίδες λιανικού εμπορίου όπως Κωτσόβολος, MediaMarkt, Praktiker, Σκλαβενίτης, Plus4u κ.α.
Μία ακόμη πολύ σημαντική προσθήκη στο ευρύ πελατολόγιο της SARMED.
Απρίλιος 2022 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία DRYFO - Μενεξόπουλοι ΑΦΟΙ Α.Β.Ε.Ε.
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
H SARMED βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συνεργασία της με την εταιρεία DRYFO – Μενεξόπουλοι ΑΦΟΙ Α.Β.Ε.Ε. για το έργο αποθήκευσης στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της SARMED στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, καθώς και για το έργο διανομής.
Η DRYFO – Μενεξόπουλοι ΑΦΟΙ Α.Β.Ε.Ε. αποτελεί μια καινοτόμο και δυναμική οικογενειακή επιχείρηση με περισσότερα από 70 χρόνια εμπειρίας στην αγορά, στον κλάδο των ξηρών καρπών, των αποξηραμένων φρούτων και μπαχαρικών. Βασική στρατηγική της εταιρείας είναι η προσφορά μεγάλης ποικιλίας ασφαλών προϊόντων υψηλής ποιότητας στους πελάτες της. Η εταιρία εξάγει σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως απευθυνόμενη σε αλυσίδες λιανικής πώλησης, χονδρεμπόρους, βιομηχανίες τροφίμων, αλλά και σε εξειδικευμένα δίκτυα διανομών τύπου food service.
Θα θέλαμε να καλωσορίσουμε την εταιρεία DRYFO – Μενεξόπολοι ΑΦΟΙ Α.Β.Ε.Ε. στη μεγάλη οικογένεια της SARMED.
Μάρτιος 2022 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία PAKKETO IKE μέλος της οικογένειας INART
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
H SARMED, με χαρά ανακοινώνει τη νέα της συνεργασία με την εταιρεία PAKKETO IKE μέλος της οικογένειας INART για το έργο αποθήκευσης στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της SARMED στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, καθώς και για το έργο διανομής στη Β. Ελλάδα.
Η INART από το 1985 οπότε και δημιουργήθηκε, διατηρεί δυναμική παρουσία στην διακόσμηση των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων με δραστηριότητα τόσο στην Ελλάδα όσο και σε 42 χώρες του εξωτερικού. Η εταιρεία μελετά διαρκώς τις σύγχρονες τάσεις στον χώρο της διακόσμησης και μαζί με την έμπειρη ομάδα σχεδιαστών της δημιουργεί νέες πρωτοποριακές προτάσεις και λύσεις.
H PAKKETO IKE το 2016 ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον χώρο των επίπλων, έχοντας ως βασικό της στόχο να προσφέρει ολοκληρωμένες και καινοτόμες λύσεις με έμφαση στο design, τη λειτουργικότητα και την ποιότητα. Τα προϊόντα της εταιρείας περιλαμβάνουν:
- Έπιπλα εσωτερικού & εξωτερικού χώρου
- Έπιπλα γραφείου
- Επαγγελματικά έπιπλα και εξοπλισμό
- Διακοσμητικά και φωτιστικά
- Είδη ταξιδιού & camping.
Μία ακόμη πολύ σημαντική προσθήκη στο ευρύ πελατολόγιο της SARMED.
Μάρτιος 2022 | Επιτυχής Επιθεώρηση και Επέκταση του Oλοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED
Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία η διαδικασία της ετήσιας επιτήρησης του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED ως προς συγκεκριμένα πρότυπα από τους διαπιστευμένους Φορείς Πιστοποίησης TÜV Austria Hellas και DQS. Στα πλαίσια της επιθεώρησης πραγματοποιήθηκε έλεγχος των εγκαταστάσεων, των διαδικασιών και της λειτουργίας της εταιρείας σύμφωνα με τα πρότυπα / προδιαγραφές:
- ISO 9001:2015 για την Διαχείριση της Ποιότητας
- ISO 22000:2018 για την Ασφάλεια Τροφίμων
- ISO 45001:2018 για την Yγεία και Ασφάλεια στην Εργασία
- ΥΑ 1348/04 για την Ορθή Πρακτική Αποθήκευσης – Διανομής Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων
Στα πλαίσια της επιθεώρησης πραγματοποιήθηκε επιτυχώς και η διαδικασία της επέκτασης συγκεκριμένων πιστοποιήσεων του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED στις νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του Ασπροπύργου.
H επιβεβαίωση της αποτελεσματικής εφαρμογής του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης και η συνεχής επέκτασή του αποτελεί μια ακόμη απόδειξη της δέσμευσής μας να λειτουργούμε παρέχοντας στους συνεργάτες μας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες τους.
Η Διοίκηση της SARMED ευχαριστεί θερμά τους Υπεύθυνους Τμημάτων και Διευθύνσεων και όλο το προσωπικό για την ενεργή και καθοριστική συμμετοχή τους στην επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας επιθεώρησης.
Μάρτιος 2022 | SARMED & Πλαστικά Θράκης μαζί για το περιβάλλον
Η SARMED στο πλαίσιο της στρατηγικής της για βιώσιμη ανάπτυξη και ενσωμάτωσης των αρχών ESG ανακοινώνει με μεγάλη υπερηφάνεια την ένταξή της στην πλατφόρμα IN THE LOOP, που αποτελεί πρωτοβουλία του ομίλου Πλαστικά Θράκης, για την ανακύκλωση των πλαστικών απορριμμάτων των Αποθηκών της.
Το ΙΝ ΤΗΕ LOOP αποτελεί τη νέα περιβαλλοντικά στοχευμένη πλατφόρμα του ομίλου Πλαστικά Θράκης, με στόχο τη δημιουργία αξίας από τα πλαστικά́ απορρίμματα μέσω της αναβαθμιστικής ανακύκλωσής τους. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που ενισχύει τη συνεργασία μεταξύ εταιρειών, brands, δημόσιων φορέων, περιβαλλοντολογικών οργανώσεων και καταναλωτών, σχεδιάζει εξειδικευμένα συστήματα ανακύκλωσης κλειστού/ελεγχόμενου κύκλου και μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε νέα βιώσιμα προϊόντα, κλείνοντας έτσι τον κύκλο ζωής του πλαστικού.
Μάρτιος 2022 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ Α.Ε.
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά τη νέα συνεργασία της με την εταιρεία Αραμπατζής Α.Ε. για το έργο αποθήκευσης των προϊόντων της στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της SARMED στη Σίνδο Θεσσαλονίκης καθώς και για το έργο διανομής.
Η εταιρεία Αραμπατζής Α.Ε είναι μία οικογενειακή επιχείρηση στο χώρο του χονδρικού εμπορίου – ειδών Super Market – Ho.Re.Ca από το 1997. Με πρωταρχικό παράγοντα την τιμή του προϊόντος σε συνδυασμό με την άψογη και σε προσωπικό επίπεδο εξυπηρέτηση του πελάτη, η εταιρεία καταλαμβάνει μια πολύ υψηλή θέση στο χώρο του χονδρικού εμπορίου. Σήμερα η εταιρεία εδρεύει σε εγκαταστάσεις 12.500 τ.μ στην περιοχή Ποντου, κοντά στη Κεντρική Λαχαναγορά της Θεσσαλονίκης.
Μια ακόμη πολύ σημαντική προσθήκη στο πελατολόγιο της SARMED.
Φεβρουάριος 2022 | Ανανέωση συνεργασίας με την εταιρεία PESCANOVA HELLAS ΕΠΕ.
ΔΥΝΑΤΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
Μετά από τρία συναπτά έτη επιτυχημένης συνεργασίας με τη SARMED, η PESCANOVA Hellas ΕΠΕ συνεχίζει να εμπιστεύεται την εταιρεία μας ανανεώνοντας τη συνεργασία για ακόμη τρία έτη για την αποθήκευση των προϊόντων κατηγορίας Food Service στις νέες, υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις ψυκτικών θαλάμων της SARMED στη Μάνδρα Αττικής και την πανελλαδική διανομή τους.
Η PESCANOVA Hellas ΕΠΕ ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα το 2004 και αποτελεί τον βασικό τροφοδότη κατεψυγμένων αλιευμάτων της ελληνικής επιχείρησης και οικογένειας. Δραστηριοποιείται καθετοποιημένα από την αλιεία μέχρι τη διάθεση των ψαριών και θαλασσινών της, ενώ ταυτόχρονα κατέχει τον πλήρη έλεγχο σε σχέση με την προέλευση, την επεξεργασία, τη συσκευασία και τη σωστή διάθεσή τους, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο την υψηλή ποιότητα και την ασύγκριτη φρεσκάδα των προϊόντων της.
Η εμπιστοσύνη της PESCANOVA Hellas ΕΠΕ αποδεικνύει την υπεροχή της SARMED στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων σε συνθήκες κατάψυξης.
Φεβρουάριος 2022 | Χρηματοδότηση από την Τράπεζα Πειραιώς με κριτήρια βιώσιμης ανάπτυξης (ESG)
Η SARMED πρωτοπόρος στον κλάδο της σε πολλούς τομείς πρωτοπορεί και στον τομέα του ESG. Πρόσφατα προχώρησε στη σύναψη συμφωνίας χρηματοδότησης των επενδυτικών της σχεδίων με την Τράπεζα Πειραιώς με ESG χαρακτηριστικά και ρήτρες περιβαλλοντικής αειφορίας.
Στο πλαίσιο της νέας συμφωνίας χρηματοδότησης των επενδυτικών της σχεδίων, η εταιρεία δεσμεύεται συμβατικά στην υποστήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης, θέτοντας ενδεικτικά στόχους που αφορούν τη βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας, την αύξηση χρήσης χάρτου από ανακύκλωση και αειφορική διαχείριση, την εφαρμογή συστημάτων περιβαλλοντικής και ενεργειακής διαχείρισης (ISO 14001 και ISO 50001) και την αναγνώριση των πρακτικών που εφαρμόζει με το σύστημα EcoVadis. Το EcoVadis, είναι διεθνώς αναγνωρισμένο σύστημα που λαμβάνει υπόψη θέματα Περιβάλλοντος, Κοινωνίας και Εταιρικής Διακυβέρνησης (Environmental, Social and Governance – ESG).
Όπως αναφέρεται στο σχετικό Δελτίο Τύπου της Τράπεζας Πειραιώς «Η σύμβαση με την εταιρεία SARMED είναι η πρώτη γνωστή σύμβαση Leasing που λαμβάνει υπόψη κριτήρια βιωσιμότητας».
Φεβρουάριος 2022 | Η SARMED εταίρος του π-ΝΕΤ Competence Center
Η SARMED πρωτοπόρος στον κλάδο της σε θέματα τεχνολογίας αιχμής, ανακοινώνει τη συμμετοχή της στο πρώτο Κέντρο Ικανοτήτων για Δίκτυα Επικοινωνιών 5ης γενιάς και επόμενων γενιών (π-ΝΕΤ Competence Center) στην Ελλάδα. Η π-ΝΕΤ Αναδυόμενα Δίκτυα Νέας Γενιάς & Εφαρμογές ΙΚΕ συστάθηκε με πρωτοβουλία 22 εταίρων, μεγάλων καταξιωμένων εταιρειών με ηγετική θέση στους κλάδους τους, καινοτόμων μικρομεσαίων επιχειρήσεων και Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και Ινστιτούτων της χώρας. Η δραστηριότητα της εταιρείας θα συγχρηματοδοτηθεί για τους πρώτους 18 μήνες από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Καινοτομίας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Σκοπός του Κέντρου Ικανοτήτων είναι η υποστήριξη και προώθηση της καινοτομίας, της επιχειρηματικότητας και της τεχνικής συνδρομής στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των επικοινωνιών 5ης γενιάς με έμφαση στην ενίσχυση των κάθετων αλυσίδων αξίας (verticals) και της βιωσιμότητας.
Όραμα του π-ΝΕΤ αποτελεί η δημιουργία ενός διεθνούς Κέντρου Ικανοτήτων έρευνας και καινοτομίας για τις επικοινωνίες 5ης γενιάς και επομένων γενιών με ισχυρούς δεσμούς και με την ενεργό συμμετοχή των επιχειρήσεων.
Για περισσότερες πληροφορίες για το π-ΝΕΤ και τους εταίρους του μπορείτε να επισκεφθείτε τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Καινοτομίας και προσεχώς την ιστοσελίδα του.
Φεβρουάριος 2022 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία ΕΛΒΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε.
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED ανακοινώνει τη νέα συνεργασία της με την εταιρεία ΕΛΒΙΔΑ Τρόφιμα Α.Ε. για το έργο αποθήκευσης των προϊόντων της στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της SARMED στη Μάνδρα Αττικής, καθώς και για το έργο διανομής.
Η εταιρεία ΕΛΒΙΔΑ Τρόφιμα Α.Ε. είναι μια ελληνική βιομηχανία τροφίμων με μακρόχρονη παράδοση στην αξιοπιστία, ασφάλεια και υψηλή ποιότητα των προϊόντων της. Με ιστορία 20 χρόνων, είναι η ελληνική εταιρεία που έθεσε τις βάσεις για τη βιομηχανική παραγωγή γύρου σε εθνικό επίπεδο. Ταυτόχρονα πρωταγωνίστησε στην εξέλιξη της παραγωγικής διαδικασίας του προϊόντος ώστε να εξελιχθεί σημαντικά, τόσο γευστικά, όσο και ποιοτικά. Ξεκινώντας από το χώρο του ψητοπωλείου και επικεντρώνοντας στην άριστη εξυπηρέτηση των επαγγελματιών του χώρου κατάφερε να αποκτήσει ηγετική θέση αποτελώντας σημείο αναφοράς. Χαρακτηριστικά η εταιρεία ήταν η πρώτη η οποία εισήγαγε τη συμβουλευτική πώληση στον επαγγελματία με ενέργειες marketing επικεντρωμένες στις ανάγκες του. Τα τελευταία χρόνια κάνοντας σταθερά βήματα προόδου κατάφερε να εξελιχθεί σε εταιρεία παραγωγής τροφίμων υψηλής προστιθέμενης αξίας τα οποία να ανταποκρίνονται στις διατροφικές ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, αλλά και του επαγγελματία που αναζητά συνεχώς καινοτόμες ιδέες/λύσεις για την επιχείρησή του.
Μια σημαντική προσθήκη στο πελατολόγιο της SARMED.
Ιανουάριος 2022 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία NEUROSOFT S.A.
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά τη νέα συνεργασία της με την εταιρεία Neurosoft S.A. για το έργο αποθήκευσης των προϊόντων της στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της SARMED στη Μάνδρα Αττικής καθώς και για το έργο διανομής.
Η Neurosoft είναι μια κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) που παρέχει καινοτόμες λύσεις και υπηρεσίες με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας και της ασφάλειας. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, την Κύπρο και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, προσφέροντας σύγχρονες λύσεις και υπηρεσίες σε Υποδομές (δίκτυο, cloud, ασφάλεια), Cyber και Field, ενώ υποστηρίζει ολιστικά τις επιχειρησιακές ανάγκες των πελατών της από το Σχεδιασμό και το Consulting έως την Υποστήριξη και τα Managed Services.
Μια πολύ σημαντική προσθήκη στο πελατολόγιο της SARMED στον κλάδο της τεχνολογίας.
Ιανουάριος 2022 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία ΑΛΕΞΑΚΗΣ Μ.Ε.Π.Ε.
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED με χαρά ανακοινώνει τη νέα συνεργασία της με την εταιρεία Αλεξάκης Μ.Ε.Π.Ε για το έργο αποθήκευσης των προϊόντων της στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της SARMED στη Μάνδρα Αττικής καθώς και για το έργο διανομής.
Οι Πίττες Αλεξάκη έχουν μία σημαντική ιστορία που ξεκινά από τα μέσα της δεκαετίας του ‘50. Όλα άρχισαν όταν ο κ. Ηλίας Ιωάννη Αλεξάκης, πατέρας του σημερινού ιδιοκτήτη, ξεκίνησε να μαθαίνει την παραδοσιακή τέχνη της δημιουργίας της πίτας για σουβλάκια σε ένα Σιμιτοποιείο της εποχής στη Δραπετσώνα. Μετά από κοπιαστική εργασία χρόνων σε όλα τα στάδια της δημιουργίας πιττών για σουβλάκια, απέκτησε πολύτιμη εμπειρία και γνώση που τον οδήγησαν τελικά στην απόφαση να ανοίξει τη δική του επιχείρηση στις αρχές τις δεκαετίας του ‘80. Η αγάπη και η προσήλωση στην παράδοση δεν άργησαν να επιβραβευθούν και στην πράξη, καθώς η αγορά αναγνώρισε αμέσως τις προσπάθειές του. Σύντομα, το μικρό αρχικό εργαστήρι δεν αρκούσε για να εξυπηρετήσει την ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση. Έτσι, η εταιρεία μεγαλώνει σταθερά από τότε, αυξάνοντας με συνέπεια την παραγωγή και τις πωλήσεις της, για να καταλήξει να κατέχει με υπερηφάνεια μία από τις πρώτες θέσεις ανάμεσα στις ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής πιττών, με όνομα συνώνυμο με την προσήλωση στην ποιότητα.
Μια ακόμη πολύ σημαντική προσθήκη στο πελατολόγιο της SARMED από τον κλάδο των τροφίμων.
Ιανουάριος 2022 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία TESA TAPE A.E.
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED με μεγάλη χαρά ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία TESA TAPE Α.Ε., για την αποθήκευση των προϊόντων της στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της στη Μάνδρα Αττικής.
Η ιστορία επιτυχίας της tesa ξεκίνησε με την ανάπτυξη ενός συγκολλητικού επιδέσμου. Ο Paul C. Beiersdorf, ένας φαρμακοποιός, εργαζόταν πάνω στην ανάπτυξη του συγκολλητικού επιδέσμου όταν ο Δρ. Oscar Troplowitz ανέλαβε το εργαστήριο από τον ιδρυτή της εταιρείας το 1890. Ο επίδεσμος κολλούσε θαυμάσια, ωστόσο ήταν ερεθιστικός για το δέρμα. Ο Troplowitz μετέτρεψε το ανεπιτυχές εγχείρημα σε πλεονέκτημα και το 1896 παρουσίασε στην αγορά την πρώτη τεχνητή κολλητική ταινία.
Σήμερα, η tesa είναι μια διεθνής εταιρεία με ηγετική παρουσία στην παγκόσμια αγορά αυτοκόλλητων προϊόντων και συστημάτων για τη βιομηχανία, τους επαγγελματίες και τους τελικούς καταναλωτές.
Μια πολύ σημαντική προσθήκη στο πελατολόγιο της SARMED.