2023
Ιανουάριος 2024 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία ΑΛΦΑ ΦΡΙΓΚΟΡ ΕΠΕ
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά τη νέα της συνεργασία με την εταιρεία ΑΛΦΑ ΦΡΙΓΚΟΡ ΕΠΕ για το έργο της αποθήκευσης σε συνθήκες κατάψυξης στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της SARMED στη Μάνδρα Αττικής.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται από την ίδρυσή της το 1997 στον κλάδο χονδρικής εμπορίας κατεψυγμένων τροφίμων, με αντικείμενο την εισαγωγή από τους σημαντικότερους παραγωγούς διεθνώς, την αποθήκευση και διάθεση κατεψυγμένων κρεάτων, πουλερικών, ιχθύων και λαχανικών. Το γεωγραφικό και προϊοντικό εύρος των προμηθευτών της, η διασφάλιση των εισαγόμενων τροφίμων από τα αυστηρότερα ποιοτικά πρότυπα παραγωγής και η διαρκής διατήρηση ικανών αποθεμάτων για την ταχύτατη ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της, έχουν καθιερώσει την ΑΛΦΑ ΦΡΙΓΚΟΡ ως έναν από τους πλέον σημαντικούς προμηθευτές της επαγγελματικής εφοδιαστικής αλυσίδας στο χώρο του τροφίμου.
Μία ακόμη προσθήκη στο ευρύ πελατολόγιο της SARMED.
Δεκέμβριος 2023 | Ανακοίνωση μείωσης Μετοχικού Κεφαλαίου
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Με απόφαση της από 22/12/2023 Αυτόκλητης Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας μειώθηκε κατά το ποσό των 995.316,00 ευρώ, με την μείωση της ονομαστικής αξίας εκάστης μετοχής κατά το ποσό των 0,16 ευρώ, με σκοπό τον συμψηφισμό ζημιών των προηγουμένων χρήσεων, με παράλληλη διαγραφή ζημιών της Εταιρείας από τον λογαριασμό «Αποτελέσματα εις νέο».
Κατόπιν τούτου το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας ανέρχεται πλέον σε 5.225.409,00 ευρώ, διαιρούμενο σε 6.220.725 ονομαστικές μετοχές, ονομαστικής αξίας 0,84 ευρώ η κάθε μία.
Νοέμβριος 2023 | Αξιοπιστία & εξειδίκευση e-Commerce
Black Friday & Cyber Monday Champions!
Κατά τη διάρκεια αυτής της απαιτητικής περιόδου, η SARMED διαχειρίστηκε και εκτέλεσε με επιτυχία περισσότερες από 65.000 ηλεκτρονικές παραγγελίες με εντυπωσιακή απόδοση έγκαιρης εκπλήρωσης 99,2%.
H ομάδα e-Commerce Logistics της SARMED συνδυάζει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα με την ακλόνητη δέσμευση για αριστεία!
Νοέμβριος 2023 | SARMED, employer of choice!
Νοέμβριος 2023 | SARMED e-Commerce Logistics success story - Sport Vision
Νοέμβριος 2023 | Black Friday & Cyber Monday warm-up
Νοέμβριος 2023 | Εφαρμογή e-CMR από τη SARMED
Νοέμβριος 2023 | 2η Εθελοντική Αιμοδοσία 2023
Νοέμβριος 2023 | SARMED, ο αξιόπιστος 3PL πάροχος
Οκτώβριος 2023 | Οικονομικά αποτελέσματα 2022
Οκτώβριος 2023 | Επέκταση συνεργασίας με την εταιρεία Spiti Shop
Επέκταση συνεργασίας
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά την επέκταση της συνεργασίας της με την εταιρεία Spiti Shop για το έργο Home Delivery.
Στόχος της εταιρείας είναι να συνεχίσει να εξυπηρετεί τους πελάτες της με τον πιο ολοκληρωμένο τρόπο και να δημιουργήσει το πιο πλήρες e-shop στην Ελλάδα με προϊόντα για το σπίτι, εμπλουτίζοντας διαρκώς τις θεματικές της κατηγορίες με επώνυμα προϊόντα από την ελληνική και διεθνή αγορά.
Είμαστε υπερήφανοι για τις σχέσεις που αναπτύσσουμε με τους πελάτες μας, και συνεχίζουμε δυναμικά στη διατήρηση και ανάπτυξη των υπηρεσιών υψηλών standards που προσφέρουμε.
Οκτώβριος 2023 | Χρυσή Διάκριση της SARMED σε θέματα βιωσιμότητας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης
H SARMED συμμετέχοντας για έκτη συνεχόμενη χρονιά στην αξιολόγηση της επίδοσής της στον τομέα της βιωσιμότητας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από την ECOVADIS έλαβε εκ νέου την διάκριση «Gold Recognition Level».
Η επίδοση της Εταιρείας βελτιώθηκε περαιτέρω σε σχέση με το 2022 και η SARMED κατατάσσεται πλέον στο κορυφαίο 6% των αξιολογούμενων επιχειρήσεων, με επιδόσεις άνω του μέσου όρου και στις 4 κατηγορίες αξιολόγησης. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ελλάδα μόνο 15 επιχειρήσεις διαθέτουν από το ECOVADIS βαθμολογία βιωσιμότητας επιπέδου GOLD.
Το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί αναγνώριση και επανεπιβεβαίωση της δέσμευσης της Διοίκησης και των εργαζομένων της SARMED στην ηθική και κοινωνικά αειφόρο παροχή υπηρεσιών.
Η ECOVADIS είναι μια διεθνής πλατφόρμα που επιτρέπει στις εταιρείες να παρακολουθούν την απόδοση βιωσιμότητας των προμηθευτών τους. Η μεθοδολογία της καλύπτει σε ετήσια βάση πάνω από 100.000 επιχειρήσεις από 200 τομείς και 175 χώρες. Η μεθοδολογία αξιολόγησης περιλαμβάνει 21 κριτήρια, τα οποία ομαδοποιούνται σε τέσσερεις θεματικές ενότητες: Περιβάλλον, Εργασιακές Πρακτικές & Ανθρώπινα Δικαιώματα, Επιχειρηματική Ηθική και Βιώσιμες Προμήθειες. Τα κριτήρια βασίζονται σε διεθνή πρότυπα, όπως οι Αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου (Global Compact), οι συνθήκες της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας (ILO), τα πρότυπα του Global Reporting Initiative (GRI) και το πρότυπο ISO 26000.
Οκτώβριος 2023 | Ανανεωμένο εταιρικό βίντεο SARMED
Νέα εποχή SARMED!
Η εταιρεία μας παρουσιάζει με χαρά το ανανεωμένο εταιρικό της video, μέσα από το οποίο αναδεικνύονται όλα τα χαρακτηριστικά που την κατατάσσουν ως τον κορυφαίο 3PL πάροχο στην Ελλάδα. Κυριότερα από αυτά είναι το ανθρώπινο δυναμικό της, οι υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που παρέχει, οι υποδομές της, η τεχνολογία & καινοτομία.
Tέλος παρουσιάζονται για πρώτη φορά οι νεόδμητες εγκαταστάσεις μας στον Ασπρόπυργο Αττικής.
Ακολουθήστε μας στη νέα εποχή της SARMED μέσα από το ανανεωμένο εταιρικό μας video! Δείτε το εδώ!
Οκτώβριος 2023 | Αφιέρωμα Supply Chain & Logistics magazine
Οκτώβριος 2023 | WORKSHOP @ Logi.C 23
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το workshop της SARMED τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου στο Metropolitan Expo, στο πλαίσιο του συνεδρίου Logi.C 23 που διοργάνωσε η O.MIND Creatives.
Το workshop ξεκίνησε με την προβολή του ανανεωμένου εταιρικού βίντεο της SARMED. Ακολούθησε σύντομος χαιρετισμός από τον κ. Γ. Σαραντίτη, Chairman & CEO της SARMED. Στη συνέχεια ο κ. Δημήτρης Καραγιάννης, CCOO της SARMED παρουσίασε τα οφέλη των outsourced logistics και πως η επιλογή του κατάλληλου 3PL παρόχου συμβάλλει στην ανάπτυξη και αποτελεσματική λειτουργία των επιχειρήσεων.
Ακολούθησαν δύο πάνελ. Στο πρώτο πάνελ της ημέρας συμμετείχαν ο κ. Δημήτρης Μποσνίδης, Logistics Manager της Coca Cola 3E και ο κ. Μάρκος Σιγάλας, Supply Chain Director της Γρηγόρης ΑΒΕΕ. Και οι δύο συνεργάτες ανέδειξαν την ανάγκη για ανάθεση των logistics σε έναν 3PL πάροχο και κυρίως τα οφέλη από τις παρεχόμενες υπηρεσίες της SARMED. Ταυτόχρονα, παρουσιάστηκαν στατιστικά και δείκτες απόδοσης των δύο έργων. Τη συζήτηση συντόνισαν ο κ. Γιώργος Φαρδής, Commercial Director της SARMED και ο κ. Λευτέρης Σολωμός, Transport Operations Director της SARMED.
Η νέα, εξειδικευμένη υπηρεσία της SARMED, e-Commerce Logistics, είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στο δεύτερο πάνελ, στο οποίο παρουσιάστηκαν δύο νέες συνεργασίες της Εταιρείας, με τη Sport Vision και τη SpitiShop. Οι General Managers των δύο εταιρειών, κ. Βασίλης Καραμανλής και κ. Μάριος Μπεζιούλας, αντίστοιχα, εξήραν την άριστη συνεργασία με τη SARMED ως προς το επίπεδο παροχής των υπηρεσιών της, αλλά και για τη χρήση των κατάλληλων ψηφιακών εργαλείων της in-house IT Διεύθυνσης της SARMED. Τη συζήτηση συντόνισαν η κυρία Φωτεινή Σκαπινάκη, Head of e-Commerce Logistics της SARMED και ο κ. Αντώνης Δανόπουλος, IT Director της SARMED.
Ευχαριστούμε θερμά τους συμμετέχοντες και προσκεκλημένους μας για την τιμητική τους παρουσία στο workshop που διοργανώσαμε, θέλοντας να τονίσουμε για ακόμη μία φορά πως η παροχή 3PL υπηρεσιών αποτελεί επιτακτική ανάγκη για την αποτελεσματική λειτουργία και ανάπτυξη των εμπορικών επιχειρήσεων.
Σεπτέμβριος 2023 | Η SARMED δίπλα στους πληγέντες της Θεσσαλίας
Η SARMED βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους της Θεσσαλίας οι οποίοι επλήγησαν από τις καταστροφικές πλημμύρες των περασμένων ημερών.
Η εταιρεία προχώρησε στην προμήθεια και αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης – νερό, γάλα μακράς διάρκειας και δημητριακά, μετά από προτροπή της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας Αφοί Νικολαΐδη. Επίσης, με δική της πρωτοβουλία συγκέντρωσε προϊόντα πελατών της. Στην πρωτοβουλία αυτή, σε πρώτη φάση, ανταποκρίθηκε η εταιρεία ΠΑΣΣΑΛΗΣ Γ.&Ι. ΑΕΒΕ δωρίζοντας όσπρια και ζυμαρικά. Η μεταφορική εταιρεία Αφοί Νικολαΐδη διέθεσε τα οχήματά της προκειμένου τα αγαθά να φθάσουν στους ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Δημήτρη Νικολαΐδη και την οικογένεια Πασσαλή!
Θα είμαστε δίπλα στους κατοίκους των πληγεισών περιοχών με κάθε ευκαιρία!
Σεπτέμβριος 2023 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία SPORT VISION
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ E-COMMERCE
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά τη νέα της συνεργασία με την εταιρεία Sport Vision για το έργο διαχείρισης αποθήκης των προϊόντων της στις νεόδμητες εγκαταστάσεις της SARMED στον Ασπρόπυργο Αττικής, καθώς και την πανελλαδική διανομή τους.
Η Sport Vision είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα στην ΝΑ Ευρώπη με περισσότερα από 640 καταστήματα σήμερα. H SARMED ανέλαβε τη διαχείριση της εφοδιαστικής της αλυσίδας, για την omnichannel στρατηγική της στην Ελλάδα. Καθημερινά, διαχειρίζεται τις ροές του συνολικού της αποθέματος, τόσο σε online, όσο και σε offline επίπεδο. Στην ελληνική αγορά αναπτύσσεται με τα σήματα Sportvision (Sport specialties stores), Buzz (Sneaker stores) & TIKE (Fashion & Limited editions Sneaker stores).
Μια σημαντική προσθήκη στο ευρύ πελατολόγιο της SARMED, συνέχεια της ανάπτυξης της οργανωτικής μονάδας e-commerce logistics.
Σεπτέμβριος 2023 | Νέες εγκαταστάσεις SARMED
Η SARMED σε συνέχεια της εντατικής της ανάπτυξης τα τελευταία 3 χρόνια ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ολοκλήρωση της ανάπτυξης των νέων εγκαταστάσεών της στον Ασπρόπυργο Αττικής.
Το εν λόγω αποθηκευτικό συγκρότημα έρχεται να προστεθεί στο σύνολο των εγκαταστάσεων της SARMED σε όλη την Ελλάδα. Πρόκειται για ένα πάρκο 3 υπερσύγχρονων αποθηκευτικών & cross dock εγκαταστάσεων συνολικής έκτασης 38.000m2 (στεγασμένοι χώροι), πλήρως εξοπλισμένων.
Πιο συγκεκριμένα το συγκρότημα περιλαμβάνει:
- Νέα κεντρικά γραφεία διοίκησης
- Αποθήκη 10.000m2 ξηρού φορτίου
- Αποθήκη 18.000m2 όλων των θερμοκρασιακών συνθηκών:
- 000m2 κατάψυξης
- 000m2 συντήρησης
- 000m2 ξηρού φορτίου
- Αποθήκη 10.000m2 ειδικά σχεδιασμένη για την παροχή υπηρεσιών e-commerce logistics
Το συγκρότημα, όπως και όλες οι εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Ελλάδα διαθέτουν:
- Πλήρη ασφαλτόστρωση σε όλους τους εξωτερικούς χώρους
- Βιομηχανικό δάπεδο υψηλής αντοχής σε όλους τους στεγασμένους αποθηκευτικούς χώρους
- Σύγχρονες ραφαρίες (back to back) αντισεισμικής τεχνολογίας
- Ηλεκτροϋδραυλικές ράμπες φόρτωσης
- Αυτόματο σύστημα πυρανίχνευσης/πυρόσβεσης
- State of the art σύστημα παρακολούθησης (CCTV) και συναγερμού
- Συναγερμό με φωτοκύτταρα εντός των αποθηκών
- Φύλαξη & περιπολίες 24/7/365.
Σύντομα στο συγκρότημα πρόκειται να προστεθεί φωτοβολταϊκός σταθμός ετήσιας ισχύος 1.388.410 kWh, μία επένδυση αξίας 550.000 €. Συνολικά θα χρησιμοποιηθούν 1.666 φωτοβολταϊκά πλαίσια 540W έκαστο, τα οποία αθροίζουν σε μία συνολική ισχύ συστήματος ίση με 899.64 kW.
Έχοντας ως γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη, οι προδιαγραφές σχεδιασμού και ανάπτυξης των εγκαταστάσεων της SARMED πληρούν όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές και εναρμονίζονται με τις σύγχρονες πρακτικές για την εξοικονόμηση ενέργειας, τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος, αλλά και κυρίως για τη διασφάλιση της υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων της.
Ιούλιος 2023 | Ο Γιώργος Φαρδής στην FOOD 100 Powerlist
Ιούλιος 2023 | Our people! Our power!
Το ανθρώπινο δυναμικό μας αποτελεί τον πυρήνα της ανάπτυξής μας και της παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και προστιθέμενης αξίας στους πελάτες μας. O σεβασμός στους εργαζομένους μας και η έμφαση στην ασφάλειά τους αποτελούν κεντρικές αξίες μας και κύριο μέλημά μας και ιδιαίτερα την περίοδο αυτή που χαρακτηρίζεται από υψηλή ζήτηση των υπηρεσιών μας, υψηλές θερμοκρασίες και άλλες ιδιαίτερες συνθήκες.
Η SARMED διαρκώς φροντίζει τους ανθρώπους της με ανάληψη προληπτικών ενεργειών, συνεχή προφορική επικοινωνία, γραπτή ενημέρωση με οδηγίες για την προστασία τους από τις συνθήκες του περιβάλλοντος, παροχή βασικών και ενισχυτικών ειδών για την τόνωσή τους, περιορισμό των ωρών λειτουργίας των εγκαταστάσεών της, πρόωρη αποχώρηση των ανθρώπων της για προσωπικούς ή άλλους λόγους, εφόσον το επιθυμούν, κ.α. Παράλληλα, υποστηρίζει έμπρακτα εθελοντικές δράσεις της τοπικής κοινωνίας.
Οι άνθρωποί μας, επιδεικνύοντας αφοσίωση, δέσμευση και υπευθυνότητα, συμβάλλουν στην άρτια και υψηλού επιπέδου ποιότητας εξυπηρέτηση των πελατών μας. Και οι πελάτες μας, κατανοώντας τις ιδιαίτερες αυτές συνθήκες, συνεργάζονται άψογα μαζί μας και μας υποστηρίζουν.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους!
Ιούλιος 2023 | Βασιλική Ζουλομητάκη @HR Professional
Η Βασιλική Ζουλομητάκη, HR Manager της SARMED, παρουσιάζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος των Logistics σχετικά με το ανθρώπινο δυναμικό στο τεύχος #209 του περιοδικού HR Professional.
Διαβάστε περισσότερα: https://issuu.com/boussiascommu…/docs/hr_209_e-magazine…
Ιούλιος 2023 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία ΡΟΔΟΥΛΑ
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά τη νέα της συνεργασία με την εταιρεία ΡΟΔΟΥΛΑ για το έργο αποθήκευσης σε συνθήκες κατάψυξης στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της SARMED στη Μάνδρα Αττικής.
Η ΡΟΔΟΥΛΑ σήμερα είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης και γλυκισμάτων στην Ελλάδα. Είναι ηγέτης στο χώρο του food service, με παρουσία στο supermarket στην Ελλάδα και το Εξωτερικό συνεχίζει να προσφέρει με συνέπεια ένα μέλλον γεμάτο ποιοτικές γεύσεις και καινοτόμα προϊόντα. Με σταθερά βήματα ξεκίνησε την εξαγωγική της δραστηριότητα στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή (πιστοποιημένη κατά Halal), την Αμερική και τον Καναδά με μεγάλη επιτυχία.
Μια ακόμη προσθήκη στο πελατολόγιο της SARMED.
Ιούλιος 2023 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία ΑΣΤΟΡ ΕΛΛΑΣ
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά τη νέα της συνεργασία με την εταιρεία ASTOR HELLAS για το έργο αποθήκευσης στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της SARMED στη Σίνδο Θεσσαλονίκης καθώς και την διανομή αυτών .
Η ASTOR HELLASείναι πλέον μία από τις κορυφαίες εταιρίες χονδρικού εμπορίου στην ελληνική αγορά. Ειδικεύεται στο εμπόριο καλλυντικών, ειδών οικιακής χρήσης και προσωπικής φροντίδας, καθώς και τροφίμων. Ιδρύθηκε το 2002 στην Θεσσαλονίκη και έχει εδραιωθεί από τότε ως μία από τις σημαντικότερες εταιρίες στη διακίνηση καταναλωτικών αγαθών στην Ελληνική αγορά. Η ASTOR HELLAS απαρτίζεται από δύο εμπορικές λειτουργίες. Το εμπόριο επώνυμων προϊόντων που η διανομή τους καλύπτει όλο τον ελλαδικό χώρο και τη διανομή των δικών της αποκλειστικών προϊόντων που στοχεύει στον καλύτερο συνδυασμό ποιότητας και τιμής. Η εταιρεία δραστηριοποιείται επίσης στο βιομηχανικό χώρο της HO.RE.CA με συνεχώς αυξανόμενη γκάμα προϊόντων προκειμένου να εδραιώσει την παρουσία της και στον επαγγελματικό χώρο.
Μια ακόμη προσθήκη στο πελατολόγιο της SARMED.
Ιούνιος 2023 | Επαλήθευση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 14064-1.
Βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξης
Η SARMED, πιστή στην στρατηγική της επιλογή για ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξης, προχώρησε στην επαλήθευση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου (ανθρακικό αποτύπωμα) σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 14064-1. To πρότυπο αυτό καθορίζει τις αρχές και τις απαιτήσεις για την ποσοτικοποίηση και την αναφορά των εκπομπών και της απομάκρυνσης αερίων του θερμοκηπίου σε επίπεδο οργανισμού και οδηγεί σε συμμόρφωση με τις σχετικές απαιτήσεις του πρόσφατου Κλιματικού Νόμου. Επαληθεύτηκαν όλες οι άμεσες και έμμεσες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου της εταιρείας, αλλά και άλλες έμμεσες εκπομπές συνεργατών (π.χ. μεταφορέων).
Η επαλήθευση πραγματοποιήθηκε από τον διαπιστευμένο κατά ISO 14065 Οργανισμό Επαλήθευσης Εκθέσεων Εκπομπών Αερίων Θερμοκηπίου TÜV Austria Hellas, ενώ η SARMED για την πιστοποίηση αυτή συνεργάστηκε με την εταιρεία συμβούλων PRIORITY.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η Εταιρεία λαμβάνει και εφαρμόζει συστηματικά, πέρα από τη μέτρηση, μέτρα και για την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.
To ίδιο διάστημα ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία η διαδικασία της ετήσιας επιτήρησης των Συστημάτων Περιβαλλοντικής Διαχείρισης και Διαχείρισης Ενέργειας της SARMED σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ISO 14001 και ISO 50001, αντίστοιχα. Στα πλαίσια της επιθεώρησης, από το διαπιστευμένο φορέα TÜV Austria Hellas, πραγματοποιήθηκε επιτυχώς και η επέκταση των συγκεκριμένων πιστοποιήσεων στις νέες υπερσύγχρονες και ενεργειακά αποδοτικές εγκαταστάσεις της SARMED στον Ασπρόπυργο.
Ιούνιος 2023 | Ρεκόρ αποθήκευσης 200.000 παλετών
Ρεκόρ αποθήκευσης 200.000 παλετών
Κλείνοντας το πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς, ως αποτέλεσμα των επενδύσεων για την αύξηση της αποθηκευτικής δυναμικότητας των προηγούμενων ετών και της σχετικά συγκυριακής σώρευσης αποθεμάτων των πελατών της, η SARMED με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνει το εντυπωσιακό ρεκόρ αποθήκευσης 200.000 παλετών στο σύνολο των εγκαταστάσεών της στην ελληνική επικράτεια! Το νούμερο αυτό αποτελεί ορόσημο για την ελληνική αγορά και αντανακλά την εμπιστοσύνη των παλαιότερων και νεότερων συνεργασιών που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια, αλλά και τη δέσμευση της SARMED για εξαιρετική εξυπηρέτηση των πελατών της. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα και την αξιοπιστία των υπηρεσιών, καθώς και στην ασφάλεια των ανθρώπων και των εγκαταστάσεων, μεγιστοποιώντας την απόδοση για τους πελάτες, ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιούνται επενδύσεις σε τεχνολογίες αιχμής, που προσθέτουν αξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις συνεργασίες μας.
Στη SARMED είμαστε υπερήφανοι για την κατάκτηση των στόχων μας και την εντυπωσιακή ανάπτυξή μας σε μια ιδιαίτερα απαιτητική περίοδο.
Πιο συγκεκριμένα:
• Αναπτύξαμε νέες εγκαταστάσεις διπλασιάζοντας την αποθηκευτική δυναμικότητά μας
• Ενδυναμώσαμε τις υποδομές και τα συστήματά μας
• Κατακτήσαμε ηγετική θέση στην αγορά σε επίπεδο ποιότητας και εμπειρίας πελάτη και
• Χτίσαμε μια συνεκτική ομάδα στελεχών καθώς και σύγχρονη δομή, σύμφωνα με τις αρχές της σύγχρονης διοίκησης και διακυβέρνησης.
Συνεχίζουμε δυναμικά την υγιή ανάπτυξή μας καταγράφοντας διαρκώς επιτυχίες… να τα χιλιάσουμε!
Ιούνιος 2023 | Supply Chain Awards 2023
Απονομή Supply Chain Awards 2023
Τους μεγάλους τους νικητές ανακοίνωσαν την Τρίτη 13 Ιουνίου, στο House 124 στην Αθήνα, τα Supply Chain Awards, με την παρουσία εκπροσώπων εταιρειών, ακαδημαϊκών και θεσμικών φορέων. Τα βραβεία στην 7η διοργάνωσή τους έλαβαν καινοτόμα έργα και πρωτοβουλίες στον χώρο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και των Logistics τα οποία αξιολογήθηκαν από ανεξάρτητη επιτροπή 18 μελών που αποτελείται από εκπροσώπους της ακαδημαϊκής κοινότητας και φορέων του χώρου της εφοδιαστικής αλυσίδας και των logistics.
Η SARMED έλαβε το Silver Award για την υπεροχή της στις υπηρεσίες αποθήκευσης τροφίμων βαθιάς κατάψυξης της εταιρείας Pescanova με το WMS, LVS & Voice Picking της Mantis Informatics. To βραβείο παρέλαβε ο CFO και Deputy CEO της SARMED, κ. Πέτρος Τεγόπουλος.
Ιούνιος 2023 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία DEALS S.A.
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙA
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά την έναρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία DEALS S.A. για το έργο αποθήκευσης των προϊόντων της στις εγκαταστάσεις της SARMED στη Μάνδρα Αττικής.
H Deals είναι μια από της κορυφαίες εταιρείες εισαγωγής και διανομής εκλεκτών γαστρονομικών προϊόντων. Με πάνω από 30 χρόνια εμπειρία και τεχνογνωσία της αγοράς και των πρώτων υλών, στόχος της είναι να εξυπηρετεί τα καλύτερα σημεία εστίασης και λιανικής πώλησης. Η εταιρεία αντιπροσωπεύει κάποια από τα μεγαλύτερα brands του χώρου στις κατηγορίες του κρασιού, της μπίρας, των οινοπνευματωδών ποτών, των τροφίμων και του εξοπλισμού με πάνω από 150 συνεργάτες εντός και εκτός Ελλάδας.
Μία ακόμη προσθήκη στο ευρύ πελατολόγιο της SARMED.
Ιούνιος 2023 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία SPITISHOP
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙA E-COMMERCE
Η SARMED, σε συνέχεια της ανάπτυξης της νέας οργανωτικής της μονάδας, e-commerce logistics, με στόχο την προσφορά πρωτοποριακών και εξειδικευμένων λύσεων στην αγορά e-commerce, ανακοινώνει με χαρά την έναρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία SPITISHOP για το έργο αποθήκευσης & διαχείρισης των προϊόντων της στις εγκαταστάσεις της SARMED στη Μάνδρα Αττικής, καθώς και τη διανομή αυτών.
Το SPITISHOP αποτελεί σήμερα το Νο 1 e-shop λευκών ειδών στην Ελλάδα χάρη στην προτίμηση και την εμπιστοσύνη τόσο των πελατών όσο και των συνεργατών του. Σε συνεργασία με περισσότερες από 50 κατασκευάστριες εταιρείες της ελληνικής και παγκόσμιας αγοράς, η εταιρεία έχει επιλέξει και παρουσιάζει στο ηλεκτρονικό της κατάστημα περίπου 35.000 κωδικούς σε λευκά είδη, βρεφικά είδη, φωτιστικά, μικροέπιπλα και είδη διακόσμησης. Στο SPITISHOP θα βρεί κανείς μόνο επώνυμες εταιρείες με υψηλά standards, όπως οι: NEF NEF, Kentia, Nima, Gofis Home, Down Town, Das Home, Ravelia, Inart, Espiel, Lorena Canals, Baby Oliver, Suavinex, Elodie Details, Lorena Canals κ.α.
Η SARMED, βρίσκεται μπροστά από τις εξελίξεις και συμβάλλει στην επιτυχία των πελατών της, με προσαρμοσμένες λύσεις που απαντούν στις καθημερινές προκλήσεις της αγοράς, καθώς και με στρατηγικές συνεργασίες που την κατατάσσουν στην κορυφή των 3PL εταιρειών.
Μάιος 2023 | 1η Εθελοντική Αιμοδοσία 2023
Παραμένοντας πάντα πιστοί στις αξίες μας και στην ευθύνη μας στην κοινωνία και όσους έχουν ανάγκη, διοργανώσαμε και φέτος την πρώτη δράση αιμοδοσίας στις εγκαταστάσεις μας στη Μάνδρα.
Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους συναδέλφους που αγκάλιασαν για ακόμη μία φορά την προσπάθεια αυτή και προσέφεραν το πιο πολύτιμο δώρο ζωής!
Μάιος 2023 | Συμμετοχή στο 7ο No Finish Line Athens
Η SARMED συμμετείχε με χαρά στο 7ο No Finish Line Athens στην Αγορά Καλατράβα στο ΟΑΚΑ. Σκοπός του αγώνα ήταν η δωρεά στο Μαζί για το Παιδί ώστε να συνεχίσει το σπουδαίο έργο στήριξης μονογονεϊκών οικογενειών με ανήλικα παιδιά για τον οποίο 8.000 άτομα και 105 ομάδες συμμετείχαν και είτε τρέχοντας είτε περπατώντας συνέβαλαν με τα χλιόμετρά τους στην συγκέντρωση του ποσού.
H εταιρεία μας κατέκτησε την 47η θέση, με 41 δρομείς και 337 km συνολικά.
Μάιος 2023 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία ΠΗΓΑΣΟΣ Α.Ε.
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά την έναρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία ΠΗΓΑΣΟΣ ΑΕ για το έργο αποθήκευσης των προϊόντων της στις εγκαταστάσεις της SARMED στη Μάνδρα Αττικής (καθώς και τo logistics αυτών).
Η ΠΗΓΑΣΟΣ ΑΕ είναι από τις πιο γνωστές εταιρείες εθνικών διανομών στην Ελλάδα. Η δύναμη πωλήσεών της επισκέπτεται όλες τις αίθουσες Super Market, καθώς και περισσότερα από 16.000 σημεία Μικρής Λιανικής. Στο portfolio της Πήγασος ΑΕ ανήκουν τα brands: HARIBO (#1 candy σε όγκο στην ελληνική αγορά), PANINI (ο παγκόσμιος ηγέτης συλλεκτικών προϊόντων), CORNY (προϊόν της χρονιάς 2020 στην κατηγορία: μπάρες δημητριακών), LINDT (o παγκόσμιος ηγέτης της premium σοκολάτας), καθώς και προϊόντα από ειδικές συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες που εδρεύουν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Μία σημαντική προσθήκη στο ευρύ πελατολόγιο της SARMED.
Απρίλιος 2023 | Διεθνής Έκθεση LogiMAT
H κυρία Φωτεινή Σκαπινάκη, Head of E-commerce Logistics & ο κ. Παναγιώτης Σκληρός, IT Operations Manager της SARMED, είχαν τη χαρά να επισκεφθούν την ετήσια διεθνή έκθεση LogiΜΑΤ και να μάθουν περισσότερα για λύσεις και αυτοματισμούς logistics υψηλής τεχνολογίας. H έκθεση LogiMAT με θέμα της τις λύσεις Intralogistics και τη διαχείριση των διαδικασιών, θέτει νέα πρότυπα ως η μεγαλύτερη ετήσια έκθεση Intralogistics στην Ευρώπη. Είναι η κορυφαία διεθνής έκθεση η οποία παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση της αγοράς και μεταφορά τεχνογνωσίας.
Απρίλιος 2023 | Webinar Optilog - Ομιλία κ. Λ. Σολωμού
Απρίλιος 2023 | Παγκόσμια Ημέρα για την Υγεία & Ασφάλεια στην Εργασία 2023
Απρίλιος 2023 | Διευρυμένη Διοικητική Ομάδα SARMED
Η SARMED κατέχει ηγετική θέση στην αγορά παρέχοντας 3PL υπηρεσίες με ποιότητα και αξιοπιστία. Συστατικό της επιτυχίας της εταιρείας είναι οι άνθρωποί της. Η ομάδα μας διαρκώς μεγαλώνει και η διοικητική ομάδα ενισχύεται με ικανά και δυναμικά στελέχη. Με χαρά και υπερηφάνεια παρουσιάζουμε την διευρυμένη διοικητική μας ομάδα και ευχαριστούμε κάθε μέλος της ξεχωριστά για τη συμβολή του στην διατήρηση του εξαιρετικού εργασιακού περιβάλλοντος της SARMED, στην ανάδειξη της αξίας της εταιρείας μας και στην επίτευξη του οράματος της SARMED.
Απρίλιος 2023 | Η Κάθη Χριστίδου νέα Πρόεδρος του ΣΕΣΜΑ
Απρίλιος 2023 | Συμμετοχή του κ. Δ. Καραγιάννη σε συνέδριο Logistics
Ο κ. Δ. Καραγιάννης, Chief Commercial & Operations Officer της SARMED, συμμετείχε σε πάνελ με θέμα “Μεταφορές & Logistics: Προοπτικές στο Θριάσιο Πεδίο”, το οποίο τελεί υπό την επιστημονική επιμέλεια της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, στο πλαίσιο του «3ου Επιστημονικού Συνεδρίου Διοίκησης, Οργάνωσης και Ανάπτυξης Λιμένων». Το συνέδριο συνδιοργανώθηκε από τον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.
Μάρτιος 2023 | Ανανέωση συνεργασίας με την εταιρεία AG Europe Bakery ΑΕ
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με την εταιρεία AG Europe Bakery ΑΕ για το έρχο της αποθήκευσης των προϊόντων της στις εγκαταστάσεις βαθιάς κατάψυξης της SARMED στη Μάνδρα Αττικής, καθώς και την πανελλαδική διανομή αυτών.
Η AG Europe Bakery ΑΕ, με τρία κέντρα διανομής & αποθήκευσης των προϊόντων του Ομίλου Aryzta στην Ελλάδα & στην Κύπρο, σε συνδυασμό με τις ποιοτικότερες πρώτες ύλες, την τεχνογνωσία και τον επαγγελματισμό του άρτια καταρτισμένου προσωπικού της, καθώς επίσης και την τεράστια παραγωγική δυναμική των εργοστασίων τoυ Ομίλου Aryzta, μπορεί να καλύψει άμεσα και στον μέγιστο βαθμό τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού επαγγελματία. Η εταιρεία συστήθηκε το 2017 ως μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Aryzta που δραστηριοποιείται κυρίως στην Ιρλανδία και την Ελβετία, σε κανάλια Λιανικής, Food Service & HoReCa στην Ελλάδα και στην Κύπρο εστιάζοντας στις διαφορετικές ανάγκες του κάθε πελάτη-συνεργάτη. Μέσα από συνεχόμενες εξαγορές και συγχωνεύσεις, σήμερα ο Όμιλος Aryzta, ως ένας από τους μεγαλύτερους Ομίλους εταιρειών αρτοποιίας στον κόσμο, έχει περισσότερα από 53 εργοστάσια παραγωγής στην Ευρώπη, Ασία, Αμερική, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, με ψωμιά, μπαγκέτες, bagels, μπέργκερ buns, κρουασάν, γλυκά, ντόνατς, muffins, cookies, τορτίγιες, πίτσες, προϊόντα χωρίς γλουτένη, κ.ά.
Η συνεχής εμπιστοσύνη των μεγαλύτερων εταιρειών προς τη SARMED αποτελεί κινητήρια δύναμη για την αδιάκοπη εξέλιξη των παρεχόμενων υπηρεσιών που προσφέρει.
Μάρτιος 2023 | Η SARMED συμμετέχει στις Ημέρες Καριέρας “WELCOME 2023”
Η SARMED συμμετέχει στις Ημέρες Καριέρας “WELCOME 2023” στις 28 Μαρτίου 2023 στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων, όπου θα έχει τη χαρά να συνδεθεί με υποψήφιους εργαζόμενους.
Η δράση ‘WELCOME 2023’ που θα πραγματοποιηθεί για 3η συνεχή χρονιά στην Αθήνα διοργανώνεται με πρωτοβουλία της Επιτροπής Ανάπτυξης Δεξιοτήτων και Ενδυνάμωσης μέσω της Εργασίας – Livelihoods του Κέντρου Συντονισμού του Δήμου Αθηναίων για θέματα Μεταναστών και Προσφύγων (ACCMR) σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης (ΔΟΜ) στο πλαίσιο του ενταξιακού προγράμματος HELIOS και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.
See you there, Τρίτη 28 Μαρτίου, 11:00 – 17:00!
Μάρτιος 2023 | Ανανέωση συνεργασίας με την εταιρεία FrieslandCampina Hellas - ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με την εταιρεία FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά. Η συνεργασία αφορά τη διανομή των προϊόντων της κυρίως στη Θεσσαλία, καθώς και σε μικρά σημεία σε όλη την Ελλάδα, αλλά και στον τομέα της ανασυσκευασίας και αποθήκευσης.
H FrieslandCampina Hellas-ΝΟΥΝΟΥ αποτελεί μέλος της FrieslandCampina, μία από τις μεγαλύτερες συνεταιριστικές εταιρείες παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων στον κόσμο με βαθιά παράδοση 150 χρόνων. Στην Ελλάδα η εταιρεία ιδρύθηκε το 1983 και έκτοτε καταγράφει μακροχρόνια και επιτυχή πορεία στην αγορά. Σήμερα, διαθέτει προϊόντα με τις επωνυμίες ΝΟΥΝΟΥ, FRISO, MILNER, FINA, καθώς και τα επαγγελματικής χρήσης DEBIC, FRICO, ΜΙΚΡΗ ΟΛΛΑΝΔΕΖΑ, FRAU ANTJE, NOYNOY BARISTA’S GOLD, TOP PRO, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες διατροφικές απαιτήσεις των καταναλωτών. Επιπλέον, από το 2004 λειτουργεί η παραγωγική της μονάδα στην Πάτρα, το Πρότυπο εργοστάσιο ΝΟΥΝΟΥ, με τις αυστηρότερες διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας και ασφάλειας, εφαρμόζοντας, παράλληλα, προγράμματα βιωσιμότητας για την προστασία του περιβάλλοντος.
Είμαστε υπερήφανοι για τις μακροχρόνιες σχέσεις που αναπτύσσουμε με τους πελάτες μας, και συνεχίζουμε δυναμικά στη διατήρηση και ανάπτυξη των υπηρεσιών υψηλών standards που προσφέρουμε.
Μάρτιος 2023 | Εκπαίδευση Α' βοηθειών
Μάρτιος 2023 | Επιτυχής Επαναπιστοποίηση και Επέκταση του Oλοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED
Επιτυχής Επαναπιστοποίηση και Επέκταση του Oλοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED
Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία η διαδικασία της επαναπιστοποίησης του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED ως προς συγκεκριμένα πρότυπα από τους διαπιστευμένους Φορείς Πιστοποίησης TÜV Austria Hellas και DQS. Στο πλαίσιο της επιθεώρησης πραγματοποιήθηκε έλεγχος των εγκαταστάσεων, των διαδικασιών και της λειτουργίας της εταιρείας σύμφωνα με τα πρότυπα / προδιαγραφές:
- ISO 9001:2015 για την Διαχείριση της Ποιότητας
- ISO 22000:2018 για την Ασφάλεια Τροφίμων
- ISO 45001:2018 για την Yγεία και Ασφάλεια στην Εργασία
- ΥΑ 1348/04 για την Ορθή Πρακτική Αποθήκευσης – Διανομής Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων
- Κανονισμού (ΕΕ) 2018/848 για την διαχείριση Βιολογικών Προϊόντων
Στο πλαίσιο της επιθεώρησης ολοκληρώθηκε επιτυχώς και η διαδικασία της επέκτασης συγκεκριμένων πιστοποιήσεων του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED σε μία επιπλέον εγκατάσταση στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, καθώς και στη νέα εγκατάσταση στον Βόλο.
H επιβεβαίωση της αποτελεσματικής εφαρμογής του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης και η συνεχής επέκτασή του αποτελεί μια ακόμη απόδειξη της δέσμευσής μας να λειτουργούμε παρέχοντας στους συνεργάτες μας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες τους.
Η Διοίκηση της SARMED ευχαριστεί θερμά τους Υπεύθυνους Τμημάτων και Διευθύνσεων και όλο το προσωπικό για την ενεργή και καθοριστική συμμετοχή τους στην επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας επιθεώρησης.
Μάρτιος 2023 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία NESTLE
NEA ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED ανακοινώνει με υπερηφάνεια τη νέα της συνεργασία με την εταιρεία Nestlé.
Η SARMED αξιοποιώντας το δίκτυο επιλεγμένων συνεργατών της αναλαμβάνει το έργο πανελλαδικής διανομής των προϊόντων Garden Gourmet της Nestlé σε συνθήκες βαθιάς κατάψυξης.
Πρόκειται για μια συνεργασία που κατατάσσει τη SARMED στην κορυφή των 3PL εταιρειών στην Ελλάδα.
Φεβρουάριος 2023 | Ανανέωση & επέκταση συνεργασίας με την εταιρεία MIELE
ΑΝΑΝΕΩΣΗ & ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η SARMED ανακοινώνει με υπερηφάνεια την ανανέωση της συνεργασίας της με την εταιρεία Miele Hellas, το Νο1 premium brand ηλεκτρικών συσκευών, για τη διαχείριση του συνόλου των προϊόντων της σε επίπεδο αποθήκευσης, διαλογής και διανομής των παραγγελιών σε όλη την Ελλάδα για τα φυσικά καταστήματα, τις B2B καθώς και B2C συνεργασίες (home deliveries). Ταυτόχρονα ανακοινώνουμε και την έναρξη του νέου έργου που αφορά στη συμμετοχή της SARMED στις υπηρεσίες διαχείρισης των ανταλλακτικών του συνόλου των προϊοντικών κατηγοριών της.
Η Miele με πίστη στην ιδέα της αέναης βελτίωσης μέσω του μότο «Immer besser», «Πάντα Καλύτερα», συνεχίζει να προσφέρει προϊόντα ανώτερης ποιότητας στους πελάτης της, τα οποία θέτουν τις προδιαγραφές διάρκειας ζωής, απόδοσης, ευκολίας χρήσης, ενεργειακής κλάσης, σχεδιασμού και υπηρεσιών. Για περισσότερα από 120 χρόνια τα τέλεια αποτελέσματα έχουν γίνει επιτακτική ανάγκη για τη Miele.
H Miele συνεχίζει να εμπιστεύεται τη SARMED ως τoν πιο αξιόπιστo πάροχο υπηρεσιών 3PL που διαθέτει απόλυτη εξειδίκευση και διασφαλίζει εξαιρετικής ποιότητας εξυπηρέτηση αντίστοιχη με τα υψηλά standards των προϊόντων της Miele.
Φεβρουάριος 2023 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία ΒΙΟΑΓΡΟΣ
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά τη νέα συνεργασία της με την εταιρεία ΒΙΟΑΓΡΟΣ για το έργο διανομής των προϊόντων της σε όλες τις θερμοκρασιακές συνθήκες – ξηρό φορτίο, συντήρηση και κατάψυξη.
H ΒΙΟΑΓΡΟΣ είναι από τις μεγαλύτερες και πρωτοπόρους ελληνικές εταιρείες βιολογικών τροφίμων από το 1990. Διαθέτει σημαντική τεχνογνωσία στα βιολογικά προϊόντα διατροφής και εξελίσσεται συνεχώς μέσα από την έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων. Μελετά τις σύγχρονες τάσεις, ενώ είναι ιδιαίτερα αυστηρή στην επιλογή πρώτων υλών και στον ποιοτικό έλεγχο. Στόχος της εταιρείας είναι τα προϊόντα της να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής και να προσφέρουν φυσικά και ευεργετικά οφέλη στον ανθρώπινο οργανισμό, καθώς και να βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των καταναλωτών ευρύτερα.
Μια ακόμη προσθήκη στο μεγάλο πελατολόγιο της SARMED.
Ιανουάριος 2023 | Ενεργειακό Κόστος - Άρθρο @ Supply Chain & Logistics
Στο τεύχος #132 του περιοδικού Supply Chain & Logistics, o Δημήτρης Θεοδώρου, Quality Manager και o Δημήτρης Σακκάς, Infrastructure & Project Manager της SARMED μιλούν για το ενεργειακό κόστος και το αποτύπωμά του στον κλάδο των logistics, καθώς και για τις δράσεις που λαμβάνει η εταιρεία μας για την αντιμετώπισή του.
Ιανουάριος 2023 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία KRΙVEK Group of Companies
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED ανακοινώνει με υπερηφάνεια την έναρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία KRIVEK GROUP OF COMPANIES για το έργο αποθήκευσης των προϊόντων της στις νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις κατάψυξης της SARMED στον Ασπρόπυργο Αττικής, σε καθεστώς ελεύθερης και τελωνειακής αποθήκης.
Η KRIVEK GROUP OF COMPANIES για περισσότερα από 35 χρόνια φροντίζει καθημερινά να προσφέρει τα καλύτερα προϊόντα κρέατος και θαλασσινών στις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Σήμερα, αποτελεί μεγάλο όμιλο εταιρειών, ο οποίος δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα με υποκαταστήματα σε Αθήνα, Ηράκλειο, Χανιά, Κω και Ρόδο, ενώ έχει παρουσία και στο εξωτερικό. Αποστολή της εταιρείας είναι να δραστηριοποιείται στον τόπο της δίνοντας αξία στην καθημερινή της πρακτική, παράγοντας με φροντίδα και σεβασμό στον άνθρωπο, στη γη και στο περιβάλλον, αλλά και να προωθεί την αριστεία μέσα από ποιοτικά και καινοτόμα προϊόντα που παρέχονται σε όλους με υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης.
Μια ακόμη σημαντική προσθήκη στο πελατολόγιο της SARMED.
Ιανουάριος 2023 | Αφιέρωμα RE+D
Ιανουάριος 2023 | Νέα Οργανωτική Μονάδα E-commerce Logistics
Το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται διαρκώς. Η πανδημία λειτούργησε καταλυτικά στην ανάπτυξή του στη χώρα μας και σε όλο τον κόσμο.
Η SARMED, θέλοντας πάντα να βρίσκεται μπροστά από τις εξελίξεις και να προσφέρει στην αγορά πρωτοποριακές υπηρεσίες συμβάλλοντας στην επιτυχία των επιχειρήσεων, επενδύει στην αγορά του e-commerce logistics και σε δυναμικά στελέχη που θα οδηγήσουν την εταιρεία στην επόμενη ημέρα. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζει και υλοποιεί πλάνο για την ανάπτυξη των υπηρεσιών της στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το πλάνο αυτό θα υλοποιηθεί από τη νέα της οργανωτική μονάδα e-Commerce Logistics, στο τιμόνι της οποίας θα βρίσκεται η κυρία Φωτεινή Σκαπινάκη, ως Head of e-Commerce Logistics.
Η κυρία Σκαπινάκη είναι καταξιωμένο στέλεχος στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου με πολυετή εμπειρία στην εφοδιαστική του αλυσίδα. Έχει διατελέσει αναπληρωματικό μέλος διοικητικού συμβουλίου της Ελληνικής Εταιρείας Logistics και του GRECA – Greek e-Commerce Association.