2024
Δεκέμβριος 2024 | Ανακοίνωση μείωσης Μετοχικού Κεφαλαίου
Με απόφαση της από 23/12/2024 Αυτόκλητης Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας μειώθηκε κατά το ποσό του €1.778.688. Μετά την εν λόγω μείωση, το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας ανέρχεται πλέον σε €4.446.720, διαιρούμενο σε 7.411.200 ονομαστικές μετοχές, ονομαστικής αξίας €0,60 η κάθε μία.
Δεκέμβριος 2024 | Επενδύοντας σε συστήματα και σύγχρονες λύσεις ασφάλειας
O κ. Μιχάλης Τσιάμης, Διευθυντής Ασφάλειας της SARMED ανέδειξε μια σειρά από σημαντικά ζητήματα που σχετίζονται με τα θέματα προστασίας των επιχειρήσεων του κλάδου 3rd Party Logistics (3PL) στην Ελλάδα σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Security Manager, εστιάζοντας τις σύγχρονες προκλήσεις και τον κρίσιμο ρόλο της τεχνολογίας και του ανθρώπινου παράγοντα.
Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στις πιο σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος των Logistics αναφορικά με την ασφάλεια, στις απαιτήσεις των εγκαταστάσεων της SARMED, λαμβάνοντας υπόψη το πολύ μεγάλο μέγεθος των εγκαταστάσεων και τη γεωγραφική περιοχή, καθώς επίσης και στον ρόλο της τεχνολογίας στην αποτρεπτική και την προληπτική προστασία σε συνδυασμό με τον ανθρώπινο παράγοντα.
Μπορείτε να βρείτε την εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη εδώ.
H SARMED, θέτει πάντα σε προτεραιότητα τα θέματα ασφαλείας και δημιουργίας ενός ασφαλούς περιβάλλοντος τόσο για τους πελάτες της, όσο και για τους ανθρώπους της.
Δεκέμβριος 2024 | Black Friday & Cyber Monday Champions!
Δεκέμβριος 2024 | Χρυσή Διάκριση της SARMED σε θέματα βιωσιμότητας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης
H SARMED, συμμετέχοντας για έβδομη συνεχόμενη χρονιά στην αξιολόγηση της επίδοσής της στον τομέα της βιωσιμότητας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από την ECOVADIS, έλαβε εκ νέου τη διάκριση «Gold Recognition Level».
Σε σχέση με το 2023 υπήρξε σημαντική βελτίωση της επίδοσης της εταιρείας (με επιδόσεις άνω του μέσου όρου και στις 4 κατηγορίες αξιολόγησης), η οποία οφείλεται στην έκδοση του εταιρικού απολογισμού βιωσιμότητας σύμφωνα με διεθνή αναγνωρισμένα πρότυπα αλλά και στην ενίσχυση των πολιτικών της εταιρείας για θέματα διαχείρισης περιβάλλοντος και ανθρώπινου δυναμικού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2024 άλλαξε ο τρόπος απονομής των διαφόρων επιπέδων διάκρισης ECOVADIS. Συγκεκριμένα το επίπεδο GOLD απονέμεται πλέον σε μια εταιρεία μόνο αν συγκεντρώσει βαθμολογία που ανήκει στο top 5% των βαθμολογιών όλων των εταιρειών όλων των κλάδων που αξιολογήθηκαν από το ECOVADIS τους τελευταίους 12 μήνες. H φετινή βαθμολογία (78/100) κατατάσσει τη SARMED στο top 3% όλων των εταιρειών, ενώ η βαθμολογία βρίσκεται πλέον πολύ κοντά και στο όριο που αντιστοιχεί στο top 1% (Platinum Recognition Level).
Το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί αναγνώριση και επανεπιβεβαίωση της δέσμευσης της Διοίκησης και των εργαζομένων της SARMED στην ηθική και κοινωνικά αειφόρο παροχή υπηρεσιών, η οποία αποτυπώνεται μέσα από 4 βασικούς πυλώνες:
- Συνθήκες και Πρότυπα Εργασίας
- Υγιεινή και Ασφάλεια
- Επιχειρηματική Πρακτική και Ακεραιότητα
- Περιβάλλον
Οι πυλώνες αυτοί αντικατοπτρίζονται όχι μόνο στην εν λόγω διάκριση, αλλά και στον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας μέσω της ενσωμάτωσής τους στο Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης.
Η ECOVADIS είναι μια διεθνής πλατφόρμα που επιτρέπει στις εταιρείες να παρακολουθούν την απόδοση βιωσιμότητας των προμηθευτών τους. Η μεθοδολογία της καλύπτει σε ετήσια βάση πάνω από 100.000 επιχειρήσεις από 200 τομείς και 175 χώρες. Η μεθοδολογία αξιολόγησης περιλαμβάνει 21 κριτήρια, τα οποία ομαδοποιούνται σε τέσσερις θεματικές ενότητες: Περιβάλλον, Εργασιακές Πρακτικές & Ανθρώπινα Δικαιώματα, Επιχειρηματική Ηθική και Βιώσιμες Προμήθειες. Τα κριτήρια βασίζονται σε διεθνή πρότυπα, όπως οι Αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου (Global Compact), οι συνθήκες της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας (ILO), τα πρότυπα του Global Reporting Initiative (GRI) και το πρότυπο ISO 26000.
Νοέμβριος 2024 | Optilog e-Commerce webinar
H Φωτεινή Σκαπινάκη, Head of e-Commerce Logistics της SARMED, συμμετείχε σε webinar με θέμα “Electronic & Quick commerce logistics in peak periods” που διοργανώθηκε από την OPTILOG Advisory Services.
Στο εν λόγω webinar παρουσιάστηκαν η υφιστάμενη κατάσταση, οι προκλήσεις και οι τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και τεχνικές λύσεις, μελέτες περίπτωσης, πληροφοριακά συστήματα και βέλτιστες πρακτικές για την οργάνωση του κυκλώματος εφοδιασμού του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Νοέμβριος 2024 | Logi.C24 Food Edition
Ο Γιώργος Φαρδής, Commercial Director της SARMED, συμμετείχε σε πάνελ των φετινών Logi.C Food Edition της OMind Creatives σε συνδιοργάνωση με την Optilog Advisory Services στις 11 Νοεμβρίου.
Εκεί παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν τα συμπεράσματα της νέας έρευνας για τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας από μικρές και μεσαίες παραγωγικές επιχειρήσεις τροφίμων.
Νοέμβριος 2024 | 25ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΕL
Οκτώβριος 2024 | Οικονομικά αποτελέσματα 2023
Οκτώβριος 2024 | Πρώτη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της SARMED
Με υπερηφάνεια σας ανακοινώνουμε τη δημοσίευση της πρώτης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της SARMED. Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί για τη SARMED στρατηγική προτεραιότητα. Η βιώσιμη επιχειρηματικότητα ευθυγραμμίζεται με το όραμα, την αποστολή και τις αξίες της Εταιρείας και τα κριτήρια ESG είναι ενσωματωμένα στον πυρήνα της λειτουργίας της Εταιρείας.
Η SARMED έχει δεσμευτεί στην υποστήριξη της βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα αξίας της και το αποδεικνύει έμπρακτα με την υλοποίηση νέων επενδύσεων, την εντατικοποίηση των προσπαθειών της για ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα, τη μέτρηση κύριων δεικτών για την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία, ενώ συνεχίζει να φροντίζει με πράξεις τους εργαζομένους, τους συνεργάτες, το περιβάλλον και τις τοπικές κοινωνίες.
Η Έκθεση έχει καταρτιστεί σύμφωνα με το πρότυπο GRI, περιλαμβάνει όλες τις πτυχές της επιχειρηματικής δραστηριότητας της SARMED το 2023 και παρουσιάζει την πρόοδο και τα κύρια επιτεύγματα της Εταιρείας. Εφαρμόζονται οι αρχές του GRI για τον καθορισμό του περιεχομένου που αφορούν στην πληρότητα των στοιχείων, στην ουσιαστικότητα των θεμάτων, στην ανταπόκριση στις ανάγκες των ενδιαφερομένων μερών και στο συνολικό πλαίσιο προσέγγισης της Βιώσιμης Ανάπτυξης από τη SARMED. Επιπλέον, για την κατάρτιση της Έκθεσης έχουν ληφθεί υπόψη οι κατευθύνσεις του κλαδικού προτύπου Sustainability Accounting Standards Board (SASB), καθώς και οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (Sustainable Development Goals, SDGs).
Η SARMED είναι πρωτοπόρος στον κλάδο 3PL και σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης, ανοίγοντας τον δρόμο για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών logistics με υπεύθυνο τρόπο.
Οκτώβριος 2024 | Advanced Telecoms & IoT Summit 2024
Ο κ. Δημήτρης Θεοδώρου, Quality & Sustainability Director της SARMED, συμμετείχε στο συνέδριο Advanced Telecoms & IoT Summit 2024 που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο την Τρίτη 8 Οκτωβρίου. Σε συνεργασία με τη VODAFONE παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της χρήσης του ΙοΤ συστήματος παρακολούθησης περιβαλλοντικών συνθηκών των αποθηκευτικών εγκαταστάσεων της SARMED.
Οκτώβριος 2024 | Ανανεωμένη εταιρική ιστοσελίδα SARMED
Νέα εποχή SARMED!
Ακολουθώντας την εξέλιξη της εταιρείας σε όλα τα επίπεδα, με χαρά ανακοινώνουμε την ανανέωση της εταιρικής μας ιστοσελίδας σε επίπεδο δομής αλλά και περιεχομένου.
Με νέο περιεχόμενο και φωτογραφικό υλικό, η ιστοσελίδα μας δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να ενημερωθούν για τις δραστηριότητες, τις υπηρεσίες, τις εγκαταστάσεις, το ανθρώπινο δυναμικό, αλλά και για ένα πλήθος εμπορικών νέων και κοινωνικών δράσεων που αντανακλούν την κουλτούρα και την ανανεωμένη ταυτότητα της SARMED.
Οκτώβριος 2024 | Η ομάδα της SARMED μεγαλώνει!
We are growing together! https://www.sarmed.gr/web/jobsgr/
Σεπτέμβριος 2024 | Ο Γιάννης Σαραντίτης ομιλητής στο 7ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών
Σεπτέμβριος 2024 | Business Banking Φαρμακείο της Eurobank
H SARMED συμμετέχει στο νέο κλαδικό πρόγραμμα Business Banking Φαρμακείο της Eurobank, μιας ολοκληρωμένης δέσμης τραπεζικών και άλλων προϊόντων και υπηρεσιών, που παρέχει αναπτυξιακή προοπτική και λύσεις για τον ανταγωνιστικό κλάδο του Φαρμακείου.
Σε συνεργασία με τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο, το πρόγραμμα Business Banking Φαρμακείο προσφέρει προνόμια και εκπτώσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες της Eurobank, καθώς και μια σειρά προνομίων σε επιλεγμένους συνεργάτες, ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις στην ανάπτυξή τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Link για το Πρόγραμμα: https://www.eurobank.gr/el/business/anagkes/business-banking-farmakeia
Σεπτέμβριος 2024 | Back to School!
Αύγουστος 2024 | Καλές Διακοπές από την ομάδα της SARMED
Αύγουστος 2024 | Δωρεά νερού στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Ελευσίνας
Ιούλιος 2024 | Συνέντευξη του Γιάννη Σαραντίτη στο π-ΝΕΤ
Διαβάστε στο τελευταίο newsletter του π-ΝΕΤ μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη του Προέδρου ΔΣ & Διευθύνοντος Συμβούλου της SARMED, κ. Γιάννη Σαραντίτη.
Ιούλιος 2024 | Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Ανάπτυξης των Ανθρώπων της SARMED
Στη SARMED, η δέσμευσή μας στη διαμόρφωση περιβάλλοντος το οποίο υποστηρίζει την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη είναι διαρκής. Στο ταξίδι μάθησης και ανάπτυξης το οποίο έχουμε σχεδιάσει αποκλειστικά για τους ανθρώπους μας, δίνεται η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να συνδυάσουν τη δύναμη της γνώσης και της εμπειρίας με τη διαρκή εξέλιξη και βελτίωση, στοιχεία τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για την SARMED.
Αναπτυσσόμαστε μαζί με τους ανθρώπους μας! Αναπτύσσουμε την ομάδα μας!
Καθοδηγώντας στο αύριο την επιτυχημένη ομάδα μας, συνδυάζουμε την ενίσχυση των τεχνικών γνώσεων με την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους. Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα ξεκινά με την άρτια εκπαίδευση όλης της παραγωγικής βάσης στα συστήματα τεχνολογίας και πληροφορικής (ΙΤ) που αξιοποιούμε με γνώμονα την αποτελεσματική υλοποίηση του έργου μας, αλλά και την ικανοποίηση των πελατών μας. Ακολουθεί η ανάπτυξη των ικανοτήτων των στελεχών όλων των βαθμίδων με τρία (3) διαφορετικά προγράμματα ανάπτυξης ικανοτήτων, coaching & mentoring για διαφορετικές ομάδες και ιεραρχικά επίπεδα. Το πρόγραμμα πλαισιώνεται με προγράμματα τα οποία στοχεύουν στην καθημερινή, σωστή εφαρμογή κανόνων Υγείας & Ασφάλειας, καθώς και ενημερώσεις & εκπαιδεύσεις για όλες τις πολιτικές και διαδικασίες της Εταιρείας.
Η ενεργή συμμετοχή των ανθρώπων μας στο ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανάπτυξης συμβάλλει στην κοινή μας επιδίωξη για αριστεία. Το ενδιαφέρον και η αφοσίωσή τους είναι αυτά που κάνουν τη SARMED μοναδική!
SARMED Logistics made perfect by perfect people!
Ιούνιος 2024 | 1η Εθελοντική Αιμοδοσία 2024
Ιούνιος 2024 | Η Φωτεινή Σκαπινάκη, Head of e-Commerce Logistics, μέλος του GR.EC.A.
Την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024 πραγματοποιήθηκε η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση, καθώς και η Διενέργεια Αρχαιρεσιών για την ανάδειξη μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, της Συμβουλευτικής και της Ελεγκτικής Επιτροπής του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A.
Η SARMED με υπερηφάνεια ανακοινώνει την εκλογή της Φωτεινής Σκαπινάκη, Head of e-Commerce Logistics, ως (συνδεδεμένο) μέλος του Δ.Σ.
Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που αποτελούμε μέρος του Συνδέσμου κι έχουμε ενεργή συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων που αποσκοπούν στην ανάδειξη των καλών πρακτικών και στην ενίσχυση του αισθήματος εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
Ιούνιος 2024 | Green Logistics webinar
Σε webinar με τίτλο “Green logistics: Ξεκλειδώνοντας τις προοπτικές για αειφόρα λειτουργία και εταιρική ανάπτυξη”, powered by OPTILOG Advisory Services συμμετείχε ο Δρ. Δημήτρης Θεοδώρου, Quality & Sustainability Director της SARMED, την Τρίτη 18/06/2024.
Ο κ. Θεοδώρου αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στον τρόπο με τον οποίο η SARMED έχει ενσωματώσει τη βιωσιμότητα στην καθημερινή λειτουργία της, με αναφορά στα περιβαλλοντικά και ενεργειακά προγράμματα που εφαρμόζονται, όπως επίσης και στον ρόλο που διαδραματίζουν οι σχετικές πιστοποιήσεις και τα οφέλη που έχει αποκομίσει η SARMED από αυτές.
Ιούνιος 2024 | Βελτιστοποίηση των υπηρεσιών e-Commerce Logistics της SARMED
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά και υπερηφάνεια την ολοκλήρωση της κατασκευής ενός καινοτόμου συστήματος αποθήκευσης πολλαπλών επιπέδων και θέσεων (gangway), εντός των υπερσύγχρονων αποθηκών της στον Ασπρόπυργο Αττικής για την παροχή υπηρεσιών e-commerce logistics.
Η βελτιστοποίηση απαιτεί έξυπνες λύσεις. Το νέο αυτό σύστημα επιτρέπει τη μέγιστη αξιοποίηση της αποθήκης 9.000 m² η οποία έχει ως αποκλειστική χρήση την παροχή υπηρεσιών e-commerce logistics, καθώς και την επίτευξη υψηλής επίδοση στη διαδικασία συλλογής (picking). Εταιρείες από διάφορους κλάδους, όπως της μόδας, των ηλεκτρονικών φαρμακείων, των καλλυντικών, της τεχνολογίας και του λιανικού εμπορίου επωφελούνται από την ακρίβεια κατά τη διαδικασία της μικροεπιλογής (micropicking). Παράλληλα, επιτυγχάνεται αύξηση της παραγωγικότητας κατά 25% και τετραπλασιασμός της χωρητικότητας.
Το έργο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τον Όμιλο STAMH, έναν διεθνή Όμιλο, που εξειδικεύεται στις τεχνολογίες αυτοματισμού αποθηκών σε περισσότερες και δραστηριοποιείται σε 22 χώρες σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, η STAMH είναι ο ηγέτης της αγοράς αυτοματισμών στη Νοτιοανατολική και Κεντρική Ευρώπη.
Η SARMED συνεχίζει να αποδεικνύει την υπεροχή της στην αγορά 3PL επενδύοντας συνεχώς σε τεχνολογίες αιχμής και καινοτόμες λύσεις.
Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο εδώ
Ιούνιος 2024 | Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2024
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου, χρησιμεύει ως παγκόσμια πλατφόρμα για την ευαισθητοποίηση και την ανάληψη δράσης σε επείγοντα περιβαλλοντικά ζητήματα. Καθώς αντιμετωπίζουμε άνευ προηγουμένου περιβαλλοντικές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της κλιματικής αλλαγής, της ρύπανσης και της καταστροφής των οικοτόπων, η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος απαιτεί συλλογικές προσπάθειες για την οικοδόμηση ενός πιο βιώσιμου και ανθεκτικού μέλλοντος.
Στη SARMED πιστεύουμε ότι η φροντίδα για τον πλανήτη μας και η προσπάθεια για ένα πιο βιώσιμο μέλλον πρέπει να αποτελούν βασικές προτεραιότητες και δεσμευόμαστε να παρέχουμε υπηρεσίες με σεβασμό προς το περιβάλλον, μειώνοντας συνεχώς το οικολογικό μας αποτύπωμα. Στα πλαίσια της εφαρμογής ενός βιώσιμου επιχειρηματικού μοντέλου, ολοκληρώθηκαν πρόσφατα επιτυχώς, οι επιθεωρήσεις από τον διαπιστευμένο φορέα πιστοποίησης TUV AUSTRIA, για την επαλήθευση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου (ανθρακικό αποτύπωμα) σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 14064-1, καθώς και για την ανανέωση για μια επιπλέον τριετία των πιστοποιήσεων των Συστημάτων Περιβαλλοντικής Διαχείρισης και Διαχείρισης Ενέργειας σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ISO 14001 και ISO 50001, αντίστοιχα.
Μάιος 2024 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία Hawkers
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED με υπερηφάνεια ανακοινώνει τη νέα της συνεργασία με την Hawkers για την παροχή υπηρεσιών e-Commerce logistics.
Η Hawkers, που ιδρύθηκε διαδικτυακά το 2013, είναι μια ισπανική εταιρεία που έχει επιφέρει από το ξεκίνημά της μια σημαντική αλλαγή στην αγορά των γυαλιών, χάρη σε ένα πρωτοποριακό μοντέλο διαδικτυακού μάρκετινγκ και μια ολοκληρωμένη πρόταση αξίας για τους καταναλωτές της. Η εταιρεία δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμή σε περισσότερες από 80 χώρες μέσω της ιστοσελίδας της, έχει πάνω από 70 φυσικά καταστήματα σε Ισπανία, Ιταλία και Πορτογαλία ενώ έχει προσθέσει και το τμήμα Optical Hawkers Eyewear, μια πρωτοβουλία που αναπτύσσεται ραγδαία. Το 2021 άνοιξε το δικό της εργοστάσιο παραγωγής στο Elche – το πρώτο και μοναδικό στην Ισπανία – και συνεργάζεται με διεθνείς celebrities. Η Hawkers έχει γίνει ένα από τα 10 πιο αναγνωρισμένα ισπανικά fashion brands διεθνώς. Μόλις τρία χρόνια μετά την ίδρυσή της, η εταιρεία κατατάσσεται στις τρεις κορυφαίες μάρκες γυαλιών ηλίου στον κόσμο όσον αφορά τις πωλήσεις ανά τεμάχιο και αποτελεί success story για το Facebook, το Twitter και το Shopify.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε μέρος αυτού του ταξιδιού για την επέκταση των υπηρεσιών της και στην Ελληνική αγορά.
Μάιος 2024 | Συμμετοχή στο 8ο No Finish Line Athens
Απρίλιος 2024 | Εξοικονόμηση ενέργειας – μείωση ανθρακικού αποτυπώματος
Εξοικονόμηση ενέργειας – μείωση ανθρακικού αποτυπώματος
Η SARMED συνεχίζει να αναβαθμίζει τις εγκαταστάσεις της με προδιαγραφές που εναρμονίζονται με τις σύγχρονες πρακτικές για την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος και με χαρά ανακοινώνει την ολοκλήρωση της κατασκευής, τοποθέτησης και σύνδεσης φωτοβολταϊκού σταθμού στο συγκρότημα αποθηκών της και στη Σίνδο Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για έναν φωτοβολταϊκό σταθμό ετήσιας παραγωγής περίπου 0,9 ΜWh και συνολικής ισχύος συστήματος 600 kW, ο οποίος θα λειτουργεί ως ανεξάρτητη μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας διοχετεύοντας την παραγόμενη ενέργεια στην εσωτερική ηλεκτρική εγκατάσταση κι έτσι θα μειώνει σημαντικά τη ζήτηση από το Δημόσιο Δίκτυο Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.
Ευχαριστούμε θερμά την CONSAR, ιδιοκτήτρια του συγκροτήματος αποθηκών, η οποία συνέβαλε χρηματοδοτικά στην υλοποίηση αυτής της επένδυσης.
Απρίλιος 2024 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία ΕΥΒΟΪΚΗ ΖΥΜΗ
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED, με χαρά ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία ΕΥΒΟΪΚΗ ΖΥΜΗ ΑΒΕΕ για το έργο μεταφοράς και πανελλαδικής διανομής των εμπορευμάτων της σε συνθήκες ψύξης, κατάψυξης, καθώς και περιβάλλοντος.
Η εταιρεία ΕΥΒΟΪΚΗ ΖΥΜΗ ΑΒΕΕ ξεκίνησε το 1984 στα Ψαχνά Ευβοίας με την επωνυμία «Ζυμαρικά Ψαχνών». Η εταιρεία επενδύει διαρκώς στον πιο σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, στην άρτια εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της και στην απόλυτη διατήρηση της σταθερής υψηλής ποιότητας και μοναδικής σπιτικής γεύσης των προϊόντων της. Η ΕΥΒΟΪΚΗ ΖΥΜΗ έχει επιλέξει να αναπτυχθεί με σταθερά βήματα, προσανατολισμένη στην ποιότητα, την παράδοση και την καινοτομία. Στόχος της είναι να δημιουργεί αξία για την κοινωνία, για την οικονομία, για τους εργαζόμενους και την επιχείρηση.
Μια ακόμη προσθήκη στο ευρύ πελατολόγιο της SARMED.
Απρίλιος 2024 | Supply chain outsourcing success story - Γρηγόρης
Δείτε στο παρακάτω βίντεο δηλώσεις του κ. Μάρκου Σιγάλα, Supply Chain Director της εταιρείας Γρηγόρης για την πολυετή συνεργασία με την εταιρεία μας για τα έργα αποθήκευσης και διανομής σε όλες τις θερμοκρασιακές συνθήκες, ένα πολύ ιδιαίτερο και επιτυχημένο έργο από τη SARMED.
Μάρτιος 2024 | Επιθεώρηση του Oλοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης
Επιτυχής Επιθεώρηση του Oλοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED
Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία η διαδικασία της ετήσιας επιθεώρησης του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED ως προς συγκεκριμένα πρότυπα από τους διαπιστευμένους Φορείς Πιστοποίησης TÜV Austria Hellas και DQS. Πραγματοποιήθηκε έλεγχος των εγκαταστάσεων, των διαδικασιών και της λειτουργίας της εταιρείας σύμφωνα με τα πρότυπα / προδιαγραφές:
- ISO 9001:2015 για την Διαχείριση της Ποιότητας
- ISO 22000:2018 για την Ασφάλεια Τροφίμων
- ISO 45001:2018 για την Yγεία και Ασφάλεια στην Εργασία
- ΥΑ 1348/04 για την Ορθή Πρακτική Αποθήκευσης – Διανομής Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων
- Κανονισμός (ΕΕ) 2018/848 για την διαχείριση Βιολογικών Προϊόντων
H επιβεβαίωση της αποτελεσματικής εφαρμογής του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης και η συνεχής επέκτασή του αποτελεί μια ακόμη απόδειξη της δέσμευσής μας να λειτουργούμε παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες των συνεργατών μας.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα μέλη της ομάδας μας που συμβάλλουν καθημερινά στην παροχή υψηλού επιπέδου ποιότητας και προστιθέμενης αξίας υπηρεσίες μας.
Μάρτιος 2024 | Women in Logistics Hub Event
Μάρτιος 2024 | Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
Μάρτιος 2024 | Κοπή Πρωτοχρονιάτικης πίτας
Μάρτιος 2024 | Παρουσίαση SARMED στο συνέδριο του ΣΕΒ με τίτλο «Ο αντίκτυπος της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα»
Τη Δευτέρα, 26 Φεβρουαρίου 2024, ο κ. Δημήτρης Καραγιάννης, Chief Commercial & Operating Officer της SARMED, συμμετείχε στην ενημερωτική εκδήλωση που διοργάνωσε ο ΣΕΒ, με την υποστήριξη των Περιφερειακών Βιομηχανικών Συνδέσμων ΣΒΑΠ, ΣΒΘΣΕ, ΣΘΕΒ, ΣΕΒΠΕ&ΔΕ και ΣΒΣΕ για την κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις αυτής, τόσο στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, όσο και το διεθνές εμπόριο.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στις αναμενόμενες μαζικές αφίξεις των εμπορευματοκιβωτίων, ως συνέπεια της διαταραχής στην Ερυθρά Θάλασσα, οι οποίες δυσχεραίνουν την παροχή υπηρεσιών των εταιρειών, ενώ παράλληλα οδηγούν σε αύξηση των επιπέδων δέσμευσης πόρων και κατ’ επέκταση κόστους για την εξυπηρέτηση των ροών αυτών. Σημαντική αναφορά έγινε, επίσης, στην έντονη μεταβλητότητα της αποθεματοποίησης και στο πόσο αυτή επηρεάζει τη λειτουργία των 3PL εταιρειών.
Τέλος, ο κ. Καραγιάννης τόνισε την ανάγκη καθώς και τον τρόπο προσέγγισης για την ανάπτυξη ενός προσαρμοστικού, ευέλικτου και ανθεκτικού μοντέλου λειτουργίας απέναντι σε μία νέα κανονικότητα γεμάτη προκλήσεις και κρίσεις που επηρεάζουν όλο και περισσότερο την εφοδιαστική αλυσίδα.
Φεβρουάριος 2024 | Εξοικονόμηση ενέργειας – μείωση ανθρακικού αποτυπώματος
Η SARMED, με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξή της, σχεδιάζει, αναπτύσσει και αναβαθμίζει τις εγκαταστάσεις της με προδιαγραφές που εναρμονίζονται με τις σύγχρονες πρακτικές για την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος. Στο πλαίσιο αυτό, ολοκλήρωσε την κατασκευή, τοποθέτηση και σύνδεση φωτοβολταϊκού σταθμού στο συγκρότημα αποθηκών της «Τρύπιο Λιθάρι» στη Μάνδρα Αττικής.
Ο φωτοβολταϊκός σταθμός, ετήσιας παραγωγής περίπου 1,4 ΜWh και συνολικής ισχύος συστήματος 900 kWp, θα λειτουργεί ως ανεξάρτητη μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και θα διοχετεύει την παραγόμενη ενέργεια στην εσωτερική ηλεκτρική εγκατάσταση, μειώνοντας έτσι την ζήτηση από το Δημόσιο Δίκτυο Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.
Ευχαριστούμε θερμά τη BriQ Properties Α.Ε.Ε.Α.Π., ιδιοκτήτρια του συγκροτήματος αποθηκών, η οποία λειτουργώντας πάντα με συναίσθηση της περιβαλλοντικής της ευθύνης, συνέβαλε χρηματοδοτικά στην υλοποίηση της επένδυσης.
Φεβρουάριος 2024 | 13ο Innovation Ready εργαστήριο
Ιανουάριος 2024 | Supply chain outsourcing success story - Coca Cola 3E
Ιανουάριος 2024 | Υπηρεσίες αποθήκευσης & διανομής σε ελεγχόμενη θερμοκρασία
Ιανουάριος 2024 | Ημέρες Καριέρας Δ.Υ.Π.Α.
Ιανουάριος 2024 | Νέα συνεργασία με την εταιρεία ΑΛΦΑ ΦΡΙΓΚΟΡ
ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η SARMED ανακοινώνει με χαρά τη νέα της συνεργασία με την εταιρεία ΑΛΦΑ ΦΡΙΓΚΟΡ ΕΠΕ για το έργο της αποθήκευσης σε συνθήκες κατάψυξης στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της SARMED στη Μάνδρα Αττικής.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται από την ίδρυσή της το 1997 στον κλάδο χονδρικής εμπορίας κατεψυγμένων τροφίμων, με αντικείμενο την εισαγωγή από τους σημαντικότερους παραγωγούς διεθνώς, την αποθήκευση και διάθεση κατεψυγμένων κρεάτων, πουλερικών, ιχθύων και λαχανικών. Το γεωγραφικό και προϊοντικό εύρος των προμηθευτών της, η διασφάλιση των εισαγόμενων τροφίμων από τα αυστηρότερα ποιοτικά πρότυπα παραγωγής και η διαρκής διατήρηση ικανών αποθεμάτων για την ταχύτατη ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της, έχουν καθιερώσει την ΑΛΦΑ ΦΡΙΓΚΟΡ ως έναν από τους πλέον σημαντικούς προμηθευτές της επαγγελματικής εφοδιαστικής αλυσίδας στο χώρο του τροφίμου.
Μία ακόμη προσθήκη στο ευρύ πελατολόγιο της SARMED.