2020
Δεκέμβριος 2020 | SARMED Wishes
This year’s celebrations are different
for all of us. But it matters more than ever
to be filled with…
SARMED’s warehouses and people are filled
with the warmest and most honest smiles.
SARMED’s family wishes you
Merry Christmas & a Happy & Healthy New Year!
Discover more here!
Δεκέμβριος 2020 | Τρεις ηγέτιδες εταιρείες επιβεβαιώνουν την υπεροχή της SARMED στην παροχή υπηρεσιών 3PL
Νέα συνεργασία με τη Miele Hellas
Νέα υψηλής αξίας συνεργασία ξεκινά η SARMED με τη Miele Hellas για τη διαχείριση του συνόλου των προϊόντων της σε επίπεδο αποθήκευσης, διαλογής και διανομής των παραγγελιών σε όλη την Ελλάδα για τα φυσικά καταστήματα, τις B2B καθώς και B2C συνεργασίες (home deliveries), αλλά και την υποστήριξη των e-shop αναγκών που είναι προτεραιότητα για την Miele Hellas.
Η Miele με πίστη στην ιδέα της αέναης βελτίωσης μέσω του μότο «Immer besser», «Πάντα Καλύτερα» συνεχίζει να προσφέρει προϊόντα ανώτερης ποιότητας στους πελάτης της, τα οποία θέτουν τις προδιαγραφές διάρκειας ζωής, απόδοσης, ευκολίας χρήσης, ενεργειακής κλάσης, σχεδιασμού και υπηρεσιών. Για περισσότερα από 120 χρόνια τα τέλεια αποτελέσματα έχουν γίνει επιτακτική ανάγκη για τη Miele.
Και η Miele επέλεξε τη SARMED ως την πιο αξιόπιστη λύση στις υπηρεσίες μεταφοράς και αποθήκευσης του πιο διακεκριμένου και επιθυμητού premium brand οικιακών συσκευών. Κύριος στόχος των υπηρεσιών αυτών είναι τα προϊόντα να καταλήξουν στους τελικούς πελάτες στον μικρότερο δυνατό χρόνο, προσφέροντας εξαιρετικής ποιότητας εξυπηρέτηση και απόλυτη εξειδίκευση αντίστοιχα με τις προδιαγραφές των προϊόντων της Miele.
Ανανέωση συνεργασιών
Παράλληλα, η SARMED, επιβεβαιώνοντας την υψηλή εξειδίκευσή της στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων, προχώρησε στην ανανέωση της συνεργασίας της με:
- τη Barilla Hellas, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τροφίμων στην Ελλάδα και ηγέτιδα διεθνώς στην κατηγορία ζυμαρικών και σαλτσών, για το μεταφορικό της έργο από τις εγκαταστάσεις της στη Θήβα προς το δίκτυο πωλήσεών της ανά την Ελλάδα και
- την FrieslandCampina Hellas-ΝΟΥΝΟΥ για μέρος του μεταφορικού της έργου για την εξυπηρέτηση του πελατολογίου της σε περιοχές της Δυτικής, Κεντρικής και Νότιας Ελλάδας. Η παγκόσμια ηγέτιδα FrieslandCampina διαθέτει στην ελληνική αγορά την πιο ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα γαλακτοκομικών, μεταξύ των οποίων και τα προϊόντα MILNER, FINA, ΜΙΚΡΗ ΟΛΛΑΝΔΕΖΑ, κλπ.
Νοέμβριος 2020 | H SARMED αναβαθμίζει την παρουσία της στο Διαδίκτυο και τα Social Media Νέες ψηφιακές υπηρεσίες
Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται από σήμερα η αναβαθμισμένη ιστοσελίδα της SARMED.
Ακολουθώντας την εξέλιξη της εταιρείας σε όλα τα επίπεδα, το website είναι ριζικά ανανεωμένο στη δομή, το περιεχόμενο, αλλά και τη διαλειτουργικότητα.
Πιο συγκεκριμένα, η δομή του αντικατοπτρίζει την ανανεωμένη SARMED, με απλή αλλά κατατοπιστική διάρθρωση που καθιστά την πλοήγηση άμεση, εύκολη και ευχάριστη εμπειρία για το χρήστη, αντλώντας όλες τις βασικές πληροφορίες για την εταιρεία.
Με νέο κατά το πλείστον περιεχόμενο και φωτογραφικό υλικό, το website δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να ενημερωθούν για τις δραστηριότητες, τις υπηρεσίες, τις εγκαταστάσεις, το ανθρώπινο δυναμικό, αλλά και για ένα πλήθος πληροφοριών που στο σύνολό του αντανακλά την κουλτούρα της SARMED και την ανανεωμένη της ταυτότητα.
Η εταιρεία, συνεπής στον στρατηγικό της στόχο για Customer Delight, επενδύει διαρκώς στην αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της. Στο πλαίσιο αυτό εγκαινιάζει δύο νέες «ψηφιακές υπηρεσίες»:
- “My Warehouse” portal μέσα από την οποία ο πελάτης/χρήστης θα μπορεί να καταχωρεί παραγγελίες – παραλαβές, να παρακολουθεί online – real time την πορεία των αποστολών του μέχρι την παράδοση στον τελικό παραλήπτη, καθώς και τα αποθέματά του και
- “Track & Trace” web application για την online – real time ενημέρωση των τελικών παραληπτών σχετικά με το ακριβές στάδιο που βρίσκεται η αποστολή των παραγγελιών τους.
Τέλος, η εταιρεία ενισχύει την παρουσία της στα Social Media. Μέσα από τη νέα της σελίδα στο Facebook θα επικοινωνεί σε κάθε ενδιαφερόμενο τις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και περιβαλλοντικής ευαισθησίας που υλοποιεί, τις ευκαιρίες καριέρας, καθώς και πολλές ακόμα ενδιαφέρουσες δράσεις και θα μεγαλώσει την «ομάδα SARMED».
Ελπίζουμε να χαρείτε την πλοήγηση στο website μας www.sarmed.gr και σας προσκαλούμε να μας ακολουθήσετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης LinkedIn, YouTube και Facebook!
Νοέμβριος 2020 | Επιτυχής ολοκλήρωση της αδειοδότησης εγκαταστάσεων της SARMED Logistics σύμφωνα με το νέο θεσμικό πλαίσιο για τα Logistics
H SARMED αποτελεί την πρώτη εταιρία 3rd Party Logistics στην Ελλάδα που διαθέτει Άδεια Λειτουργίας εναρμονισμένη με τη νέα νομοθεσία. Λειτουργώντας σε ένα σύγχρονο και ολοκληρωμένο νομοθετικό πλαίσιο για τον κλάδο των Logistics παρέχει, και με την επίσημη έγκριση της Πολιτείας πλέον, ολοκληρωμένες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και προστιθέμενης αξίας.
Ο Νόμος 4302/2014 και οι Υπουργικές Αποφάσεις που τον εξειδικεύουν παρέχουν ένα ολιστικό κανονιστικό πλαίσιο, που ορίζει, πλέον, για πρώτη φορά στη χώρα και με απόλυτη σαφήνεια, τον τομέα των Logistics και τις επιχειρησιακές πτυχές του ως ξεχωριστή και ανεξάρτητη οικονομική δραστηριότητα, διαφορετική από τις αντίστοιχες βιομηχανικές ή εμπορικές. Ειδικότερα, το νέο θεσμικό πλαίσιο για την αδειοδότηση των υποδομών της εφοδιαστικής επιβάλλει σειρά απαιτήσεων για τη νομιμότητα των υποδομών, την περιβαλλοντική διαχείριση, τις διαδικασίες λειτουργίας, την ασφάλεια, κ.λπ., εναρμονίζοντας τα ελληνικά logistics με τη στρατηγική πράσινης διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας (GSCM), τη στρατηγική της κυκλικής οικονομίας και τις απαιτήσεις των διεθνών αγορών για αδειοδοτημένες υποδομές με λειτουργίες και διαδικασίες που συμβάλουν ή/και εξασφαλίζουν το ελάχιστο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Οι Διευθύνσεις Ποιότητας και Υποδομών της SARMED, με την υποστήριξη της εταιρίας συμβούλων REDEPLAN, ολοκλήρωσαν με επιτυχία τη διαδικασία γνωστοποίησης ως Κέντρο Αποθήκευσης και Διανομής (ΚΑΔ) για το σύνολο των εγκαταστάσεών της στη Μάνδρα Αττικής, στις θέσεις Τρύπιο Λιθάρι και Σφαγεία.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι εγκαταστάσεις της SARMED, τόσο στο Τρύπιο Λιθάρι, όσο και στα Σφαγεία, λόγω του μεγέθους τους, αδειοδοτήθηκαν ως δραστηριότητες μέσης όχλησης (> 150.000 m3), ενώ ειδικά για τις εγκαταστάσεις του Τρύπιου Λιθαριού (συνολικός αποθηκευτικός όγκος 429.000 m3 και όγκος ψυκτικών θαλάμων 33.500 m3) πραγματοποιήθηκε και περιβαλλοντική αδειοδότηση μέσω χορήγησης Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής.
Τα αποθηκευτικά συγκροτήματα της SARMED αποτελούν τις μεγαλύτερες και πρώτες αδειοδοτημένες εγκαταστάσεις 3PL στην ελληνική επικράτεια.
Noέμβριος 2020 | 2η Εθελοντική Δράση Αιμοδοσίας για το 2020
Σε αυτή την ιδιαίτερη περίοδο, η SARMED συνεχίζει την αδιάκοπη λειτουργία της και υποστηρίζει την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση της αγοράς.
Συνεχίζουμε όμως και να υλοποιούμε δράσεις που έχουν ως στόχο την ανάπτυξη των ανθρώπων μας, την υποστήριξη της κοινωνίας και την προστασία του περιβάλλοντος.
Για μια ακόμα φορά οι άνθρωποι της SARMED έδωσαν το παράδειγμα για αλληλεγγύη και προσφορά συμμετέχοντας στη 2η Εθελοντική Αιμοδοσία του 2020, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 06/11/2020, σε μια περίοδο η οποία απαιτεί αυξημένα μέτρα προστασίας της υγείας.
Ο χώρος ο οποίος ευγενικά παραχωρήθηκε από το Δήμο Μάνδρας-Ειδυλλίας, πληρούσε τα αυστηρά κριτήρια τα οποία είχαν τεθεί και είχε διαμερισματοποιηθεί έτσι ώστε να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός. Οι αιμοδότες είχαν παραλάβει όλα τα απαραίτητα για την αιμοδοσία έντυπα και προσέρχονταν σε χρόνους οι οποίοι είχαν προσδιορισθεί εκ των προτέρων.
Ακόμα όμως και οι ιδιαίτερες συνθήκες δε στάθηκαν εμπόδιο στους 47 εθελοντές αιμοδότες οι οποίοι συμμετείχαν και προσέφεραν τις αντίστοιχες μονάδες αίματος.
Είμαστε εδώ, προσφέρουμε σταθερά, είμαστε SARMED!
Νοέμβριος 2020 | Η τεχνολογία είναι κομμάτι της καθημερινότητας μας
Στη SARMED αξιοποιούμε κάθε ευκαιρία και δυνατότητα που δίνει η νέα τεχνολογία για τη βελτίωση της παραγωγικότητάς μας, αλλά και για τη διευκόλυνση της καθημερινότητάς μας.
Καλωσορίζουμε λοιπόν, στη SARMED τη νέα εφαρμογή της HRMS πλατφόρμας μας, Employee Self Service.
Μέσω του Employee Self Service, όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας, έχουν άμεση πρόσβαση στα προσωπικά τους στοιχεία, στις αποδείξεις μισθοδοσίας, στις άδειες και στην αξιολόγηση της απόδοσής τους.
Και αυτό είναι μόνο η αρχή, καθώς η εφαρμογή θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα εργαλεία και θα κάνει την καθημερινότητά μας ακόμα πιο εύκολη και την επικοινωνία μας ακόμα πιο άμεση!
Τα νέα σημεία Self Service Points, εξοπλισμένα με την απαραίτητη τεχνολογική υποδομή και τοποθετημένα σε όλες τις εγκαταστάσεις της εταιρείας, δίνουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε όλους κάθε στιγμή της ημέρας!
Εφαρμόζουμε την τεχνολογία και καινοτομούμε δημιουργώντας τις συνθήκες του αύριο στον κλάδο μας, σήμερα!
Σεπτέμβριος 2020 | Η SARMED διπλασιάζει τις εγκαταστάσεις της
Συνεπής στην εφαρμογή του στρατηγικού πλάνου ανάπτυξής της, η SARMED συνεχίζει την επέκταση των αποθηκευτικών της χώρων και την αύξηση της δυναμικότητάς της.
H νέα αποθήκη 9.000 m² στη Μαγούλα Αττικής είναι πλέον σε λειτουργία και από την 1η Ιανουαρίου 2021 θα προστεθεί στις εγκαταστάσεις της εταιρείας αποθήκη 23.000 m² στη Μάνδρα Αττικής, στη θέση Σφαγεία.
Το τέταρτο τρίμηνο του 2021 θα ξεκινήσει η σταδιακή παράδοση νέων αποθηκευτικών συγκροτημάτων έως 60.000 m² στον Ασπρόπυργο Αττικής που αναμένεται να ολοκληρωθεί τους πρώτους μήνες του 2022. Για την ανάπτυξη αυτού του greenfield project, η SARMED προχώρησε στην υπογραφή συμφωνίας με την κατασκευαστική εταιρεία Ν. ΚΑΡΠΑΘΙΟΣ ΑΕ, με εξειδίκευση, μακρά εμπειρία και ηγετική θέση στην κατασκευή αποθηκών.
Παράλληλα, δρομολογείται η επέκταση των αποθηκευτικών χώρων της εταιρείας στη ΒΙΠΕ Σίνδου έως 20.000 τ.μ., εντός του 2021.
Σεπτέμβριος 2020 | Οικονομικά Αποτελέσματα 2019
Σεπτέμβριος 2020 | Καλή Σχολική Χρονιά!
Αγαπάμε αυτό που κάνουμε, γι’ αυτό και το κάνουμε καλά! Κάποιες φορές βέβαια, έχουμε επιπλέον λόγους να χαιρόμαστε την παραγωγική μας διαδικασία ακόμα περισσότερο!
Όλα τα παιδιά των εργαζομένων της εταιρείας, τα οποία φοιτούν στην Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια εκπαίδευση έλαβαν τα δωρο – κιβώτια SARMED, τα οποία περιέχουν τα βασικά σχολικά είδη ανάλογα με τη βαθμίδα εκπαίδευσης στην οποία φοιτούν.
Χαρήκαμε τη διαδικασία κάθε στιγμή από τη συλλογή, την προετοιμασία μέχρι τη διανομή αυτών των «χαρούμενων» κιβωτίων!!
Ευχόμαστε Καλή Σχολική Χρονιά και Καλή Πρόοδο σε όλα τα παιδιά!
Σεπτέμβριος 2020 | Επιβεβαίωση της υψηλής επίδοσης της SARMED Logistics σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης
H SARMED Logistics για τρίτη συνεχόμενη χρονιά έλαβε τη διάκριση «Silver Recognition Level» από την EcoVadis για την επίδοσή της στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης. Η EcoVadis είναι μια διεθνής πλατφόρμα που παρέχει τη δυνατότητα στις εταιρείες να παρακολουθούν την απόδοση βιωσιμότητας των προμηθευτών τους. Η μεθοδολογία της καλύπτει σε ετήσια βάση πάνω από 65.000 προμηθευτές από 200 τομείς και 160 χώρες. Το σύστημα αναλύει και αξιολογεί τις επιδόσεις της εταιρείας σε τέσσερις βασικές κατηγορίες: Περιβάλλον, Εργασία και Ανθρώπινα Δικαιώματα, Θεμιτές Επιχειρηματικές Πρακτικές και Βιώσιμες Προμήθειες.
Το 2020 με ακόμα υψηλότερη επίδοση (64 βαθμοί έναντι 58 το 2019), η SARMED Logistics κατατάσσεται στο κορυφαίο 7% των επιχειρήσεων του κλάδου (αντί του 15% το 2019). Η επίδοσή της αυτή την τοποθετεί πάνω από τον μέσο όρο του κλάδου και στις 4 κατηγορίες αξιολόγησης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι έως και πέρυσι μια τέτοια βαθμολογία θα αντιστοιχούσε στο ανώτερο δυνατό επίπεδο αναγνώρισης (gold recognition level), αλλά εντός του 2020 έγινε από πλευράς EcoVadis εκ νέου ορισμός των βαθμίδων διάκρισης και των ορίων τους.
Το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί αναγνώριση και επανεπιβεβαίωση της δέσμευσης της Διοίκησης και των εργαζομένων της SARMED Logistics στην ηθική και κοινωνικά αειφόρο παροχή υπηρεσιών η οποία αποτυπώνεται μέσα από 4 βασικούς πυλώνες:
- Συνθήκες και Πρότυπα Εργασίας
- Υγιεινή και Ασφάλεια
- Επιχειρηματική Πρακτική και Ακεραιότητα
- Περιβάλλον
Οι πυλώνες αυτοί αντικατοπτρίζονται όχι μόνο στην εν λόγω πιστοποίηση, αλλά και στον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας μέσω της ενσωμάτωσής τους στο Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης.
Ιούλιος 2020 | Βράβευση της SARMED στο «Diamonds of the Greek Economy 2020»
H SARMED είχε τη χαρά και την τιμή να της απονεμηθεί και φέτος η διάκριση “Diamonds of the Greek economy 2020”.
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Hilton, υπό την Αιγίδα των Υπουργείων Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος & Ενέργειας και του ΣΕΒ, η SARMED, όντας και πάλι η μοναδική εκπρόσωπος από τον κλάδο των logistics, βραβεύτηκε για τις αναπτυξιακές και οικονομικές τις επιδόσεις, καθώς και για τον υπεύθυνο κοινωνικά ρόλο της.
Παραλαμβάνοντας το βραβείο για λογαριασμό όλων των εργαζομένων, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος, Γιάννης Χ. Σαραντίτης δεν παρέλειψε να τονίσει την ανθρωποκεντρική κουλτούρα της εταιρείας, πέρα από τα νούμερα και τους δείκτες, καθώς και να ενημερώσει για τις παρελθούσες επιδόσεις και τα άμεσα μελλοντικά πλάνα της.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το σχετικό βίντεο στο σύνδεσμο που ακολουθεί.
Ιούλιος 2020 | Αύξηση αποθηκευτικής δυναμικότητας
Στην αύξηση της αποθηκευτικής της δυναμικότητας προχώρησε η SARMED τον Ιούλιο, με συμφωνία που σύναψε για τη διαχείριση αποθήκης συνολικού εμβαδού περίπου 9.000 m² στη Μαγούλα Αττικής.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο γενικότερο πλάνο επέκτασης των αποθηκευτικών της εγκαταστάσεων, σύμφωνα με το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξής της.
Η εταιρεία επένδυσε στην αναβάθμιση των υποδομών της αποθήκης με σκοπό τη βελτίωση της λειτουργικότητάς της, ενώ προχώρησε στις απαιτούμενες ενέργειες για τη λήψη άδειας τελωνειακών και φορολογικών αποθηκών εντός του συγκροτήματος, ώστε να παρέχει αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πελάτες της που διενεργούν συναλλαγές σε περιβάλλον τελωνειακών καθεστώτων.
Η SARMED επενδύει συστηματικά, μεταξύ άλλων, στο πεδίο της διαχείρισης τελωνειακών διαδικασιών, καθώς διατηρεί ηγετική θέση και εμπειρία δεκαετιών στη συγκεκριμένη δραστηριότητα.
Ιούνιος 2020 | Η ένταξή μας στο CSR Hellas
https://www.csrhellas.net/network/member/sarmed/
Απρίλιος 2020 | 1η Εθελοντική Δράση Αιμοδοσίας για το 2020
Η SARMED θέλοντας να στηρίξει σε αυτές τις δύσκολες στιγμές τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη για αίμα πραγματοποίησε στις 27 Απριλίου την 1η Εθελοντική Δράση Αιμοδοσίας για το 2020, την 15η κατά σειρά από το 2012.
Η δράση σχεδιάστηκε με κάθε λεπτομέρεια και με ιδιαίτερη προσοχή έτσι ώστε να τηρηθούν όλα τα μέτρα πρόληψης ενάντια στην εξάπλωση του κορωνοϊού, τα οποία εφαρμόζει η Εταιρεία.
Οι εθελοντές χωρίστηκαν σε ομάδες ανάλογα με την εγκατάσταση και το ωράριο εργασίας τους και ενημερώθηκαν εκ των προτέρων για τη συγκεκριμένη ώρα προσέλευσής τους. Επίσης, προκειμένου να αποφευχθεί συγχρωτισμός είχε γίνει προετοιμασία των απαραίτητων εντύπων για την αιμοδοσία.
Ο χώρος στον οποίο πραγματοποιήθηκε η αιμοδοσία καθαρίστηκε με ιδιαίτερη προσοχή και φροντίδα και χωρίστηκε σε διακριτές ζώνες αναμονής, αιμοδότησης, ανάπαυσης και γραφείου ιατρού, τηρώντας αυστηρά τις προβλεπόμενες αποστάσεις. Σε κάθε ζώνη είχαν τοποθετηθεί τα απαραίτητα αντισηπτικά διαλύματα.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον Δήμο Μάνδρας – Ειδυλλίας που υπήρξε αρωγός στην προσπάθειά μας παραχωρώντας μας την αίθουσα ΚΑΠΗ του Δήμου για να πραγματοποιήσουμε την Εθελοντική Δράση Αιμοδοσίας της Εταιρείας μας.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει να γίνει στους συμμετέχοντες και εθελοντές αιμοδότες, που για μια ακόμα φορά έδειξαν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους που αποτελεί βασικό συστατικό της φιλοσοφίας και εταιρικής μας κουλτούρας.
Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες που σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία προσέφεραν τριάντα οκτώ (38) πολύτιμες μονάδες αίματος!
Απρίλιος 2020 | Επαναπιστοποίηση του Oλοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED Logistics
Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία η διαδικασία επαναπιστοποίησης του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης της SARMED Logistics από τους διαπιστευμένους Φορείς Πιστοποίησης TÜV Austria Hellas και DQS και εκδόθηκαν τα σχετικά πιστοποιητικά. Στα πλαίσια της επιθεώρησης πραγματοποιήθηκε πιστοποίηση σύμφωνα με την νέα έκδοση του προτύπου ISO 22000:2018 για την Ασφάλεια Τροφίμων καθώς και μετάβαση από το OHSAS 18001 στο νέο πρότυπο ISO 45001:2018 όσον αφορά στην Yγεία και Ασφάλεια στην Εργασία. Επιπλέον, ανανεώθηκαν: το πιστοποιητικό ISO 9001:2015 για την Διαχείριση της Ποιότητας, η Βεβαίωση για την Ορθή Πρακτική Αποθήκευσης – Διανομής Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων σύμφωνα με την ΥΑ 1348/04 και η Βεβαίωση Συμμόρφωσης σύμφωνα με τους κανονισμούς (ΕΚ) αριθ. 834/2007 και (ΕΚ) αριθ. 889/2008 για την αποθήκευση βιολογικών προϊόντων.
H επιβεβαίωση της αποτελεσματικής εφαρμογής του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης αποτελεί μια ακόμη απόδειξη της δέσμευσής μας να λειτουργούμε παρέχοντας στους πελάτες μας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες τους.
Η Διοίκηση της SARMED Logistics ευχαριστεί θερμά τους Υπεύθυνους Τμημάτων και Διευθύνσεων και όλο το προσωπικό για την ενεργή και καθοριστική συμμετοχή τους στην επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας επαναπιστοποίησης.
Απρίλιος 2020 | Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
H SARMED με υπευθυνότητα και αλληλεγγύη στην εποχή του COVID-19
Η SARMED έχει καταφέρει σε αυτή την αναπάντεχη συγκυρία να υποστηρίζει απρόσκοπτα τους πελάτες της αναδεικνύοντας παράλληλα τον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα.
Η SARMED στηρίζει τους εργαζομένους της μέσα από την εφαρμογή πρακτικών για τη διασφάλιση της υγείας τους που αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση. Παράλληλα, ενεργοποίησε 24ωρη Τηλεφωνική Γραμμή Συμβουλευτικής Υποστήριξης με σκοπό την υποστήριξη των εργαζομένων και των μελών των οικογενειών τους από ειδικούς ψυχικής υγείας για την αποτελεσματικότερη διαχείριση αυτής της κρίσιμης κατάστασης. Για την παροχή αυτή, η SARMED συνεργάζεται με την Hellas EAP, την πρώτη εταιρεία που εισήγαγε τα διεθνή προγράμματα Employee Assistance Programs (ΕΑΡ) στην Ελλάδα.
Με τη σειρά τους οι εργαζόμενοι της SARMED δίνουν ένα ηχηρό παρόν στη δράση Εθελοντικής Αιμοδοσίας που διοργανώνει η Εταιρεία, σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό, προκειμένου να στηρίξει την προσπάθεια για διασφάλιση επάρκειας αίματος για τους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη, αυτή την περίοδο που οι δράσεις αιμοδοσίας έχουν περιοριστεί σημαντικά. Η δράση αυτή έχει σχεδιαστεί με ιδιαίτερη προσοχή και με έμφαση στη διασφάλιση της υγείας των εθελοντών αιμοδοτών – εργαζομένων της SARMED.
Η SARMED, ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), πραγματοποίησε χρηματική δωρεά στον ΙΦΕΤ για την προμήθεια πρόσθετου νοσοκομειακού εξοπλισμού για την καταπολέμηση της διάδοσης του COVID-19.
Η στήριξη της κοινής προσπάθειας από όλους μας, με κάθε δυνατό τρόπο, για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του COVID-19 είναι αναγκαία, και με βεβαιότητα θα μας οδηγήσει σε πιο γρήγορη επιστροφή στην κανονικότητα, αλλά και θα ενισχύσει το πνεύμα αλληλεγγύης για όλους μας.
Απρίλιος 2020 | Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!
Απρίλιος 2020 | Η SARMED στην πρώτη γραμμή
Αυτή την κρίσιμη περίοδο, στην πρώτη γραμμή είναι το προσωπικό των νοσοκομείων που εργάζεται νυχθημερόν πασχίζοντας να διασφαλίσει την υγεία των νοσούντων συμπολιτών μας, η πολιτική προστασία που εργάζεται πυρετωδώς για να διασφαλίσει τον περιορισμό της εξάπλωσης του COVID-19… Στην πρώτη γραμμή βρίσκονται και οι εργαζόμενοι και οι εταιρείες που φροντίζουν να έχουμε όλοι μας τα αγαθά και προϊόντα που χρειαζόμαστε.
Η SARMED είναι στην πρώτη γραμμή με πρωταρχικό σκοπό την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση της αγοράς προστατεύοντας και φροντίζοντας παράλληλα με αμείωτο ζήλο τους εργαζομένους της ώστε να παραμένουν υγιείς.
Οι εργαζόμενοι της SARMED δεν μπορούν στην πλειοψηφία τους να δουλέψουν απομακρυσμένα. Πρέπει να βρίσκονται στις επάλξεις. Καλούνται να εργαστούν ακόμα και Κυριακές και αργίες προκειμένου να καλύψουν τη ζήτηση προϊόντων, κυρίως καταναλωτικών, αλλά και ηλεκτρονικών.
Η SARMED έχει επωμιστεί το απαιτούμενο επιπλέον λειτουργικό κόστος, κι ενώ δεν απολαμβάνει σημαντικά μέτρα ανακούφισης από αυτά που έχει σχεδιάσει η πολιτεία για τις επιχειρήσεις που πλήττονται, δέχεται τα «απόνερα» μέτρων, όπως η υποχρεωτική αναστολή λειτουργίας επιχειρήσεων που έχει οδηγήσει στη μείωση της ζήτησης προϊόντων σημαντικού αριθμού πελατών της, η παράταση του χρόνου λήξης επιταγών των επιχειρήσεων, κ.ά.
Παρά τις πρωτοφανείς αντιξοότητες, η SARMED παραμένει μία απόλυτα υγιής εταιρεία η οποία για ακόμα μια φορά θα καταφέρει να ξεπεράσει αυτή την κρίση και να μείνει αλώβητη. Ακόμα πιο ενισχυμένη, θα συνεχίσει να παρέχει αξιόπιστες και ποιοτικές υπηρεσίες προς τους πελάτες της και θα ενδυναμώσει περαιτέρω τις σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους.
Μάρτιος 2020 | Πως αντιμετωπίζει η SARMED τον COVID-19
H SARMED με υπευθυνότητα και σύνεση έχει αναπτύξει ολοκληρωμένο σχέδιο βασισμένο στο τρίπτυχο: Πρόληψη – Αποτελεσματική Παρέμβαση – Διασφάλιση Επιχειρησιακής Συνέχειας.
Με γνώμονα την έμφαση στους ανθρώπους της και στη βέλτιστη και αδιάλειπτη εξυπηρέτηση των πελατών της, η SARMED έχει εκπονήσει ολοκληρωμένο επιχειρησιακό σχέδιο, έχει οργανώσει ομάδα για τον συντονισμό, την υλοποίηση και τη συνεχή παρακολούθησή του, και ενημερώνεται διαρκώς για όλα τα σχετικά επίκαιρα ζητήματα από τους αρμόδιους Φορείς, συμμετέχοντας παράλληλα σε θεσμικούς Φορείς, όπως το Συμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής και συμβάλλοντας στη θέσπιση και εφαρμογή σχετικών μέτρων και πολιτικών από το σύνολο του κλάδου.
Στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου επιχειρησιακού της σχεδίου υιοθετεί πλήρως όλους τους κανόνες και οδηγίες ατομικής υγιεινής του Υπουργείου Υγείας, του ΕΟΔΥ, του ΕΛΙΝΥΑΕ και των λοιπών αρμοδίων φορέων, καθώς επίσης έχει λάβει πρόσθετα μέτρα τα οποία ενδεικτικά αναφέρονται στη συνέχεια:
- Οχύρωση περιμέτρου: έλεγχος εισερχομένων προσώπων και αντικειμένων, τοποθέτηση προστατευτικών και μέσων απολύμανσης στις εισόδους των εγκαταστάσεων και όπου υπάρχουν σημεία διεπαφών.
- Εσωτερική διαμερισματοποίηση: ορισμός μικρών εσωτερικών μονάδων και περιορισμός των μετακινήσεων των εργαζομένων της κάθε μονάδας αυστηρά εντός του χώρου αυτών.
- Απάλειψη εσωτερικής φυσικής διασύνδεσης μεταξύ διαμερισμάτων: αυστηρός έλεγχος κοινόχρηστων χώρων, π.χ. τουαλέτες, κουζίνες, αίθουσες συσκέψεων, κλπ.
- Τηλε-εργασία στο μέγιστο δυνατό βαθμό: κυρίως στο διοικητικό προσωπικό.
- Διεύρυνση ωραρίου βαρδιών: επέκταση ωραρίου βαρδιών προκειμένου να επιτευχθεί κάλυψη των λειτουργικών αναγκών με βάρδιες που δεν θα έχουν διεπαφή.
- Κενά μεταξύ βαρδιών: κάθε βάρδια ξεκινά 10 λεπτά μετά τη λήξη της προηγούμενης για αποφυγή διεπαφών.
- Δημιουργία εφεδρειών: προσδιορισμός ποσοστού εργαζομένων και οχημάτων μεταφοράς που δεν συμμετέχουν στη λειτουργία της εταιρείας και αξιοποίησή τους προς αντικατάσταση εργαζομένων που τυχόν προσβληθούν από τον ιό.
- Τακτικές προληπτικές απολυμάνσεις όλων των εγκαταστάσεων.
- Προμήθεια και χρήση επιπλέον εξοπλισμού πρόληψης: γάντια, μάσκες, θερμόμετρα.
- Δημιουργία εσωτερικού κλίματος και κουλτούρας αλληλεγγύης και υπευθυνότητας: τακτική επικοινωνία, ενημέρωση για τα μέτρα, ενθάρρυνση της συμμετοχής των εργαζομένων στη διατύπωση εξειδικευμένων – στοχευμένων προτάσεων για τον περιορισμό και την αντιμετώπιση των κινδύνων, επιβράβευση προτάσεων, επιβράβευση συμπεριφορών συμμόρφωσης με τα μέτρα, helpdesk στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού για την υποστήριξη τυχόν περιστατικών, κλπ.